Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det ulovligt eller lovligt? Er lidt i vildrede...

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens S:
Er det det?  Indhold er måske noget andet end det ser ud til, og funktioner kan bruges på mange måder. Det er det jeg mener med, at der kan ske misbrug uden at admin ved det.

Jeg er webudvikler, og derfor har jeg nogenlunde styr på hvordan sådan et site fungerer fra backend, og hvad man kan foretage sig med det. Der er naturligvis altid en vis risiko for hacking, men at en hacker ligefrem skulle kunne misbruge et site til de formål du nævner, er utopisk.

For flere år siden, var jeg selv medvirkende til at udvikle et site som det trådstarter arbejder med, og det kører den dag idag ganske glimrende. Mig bekendt har ejeren ikke oplevet nogen form for problemer, eller forsøg på svindel eller misbrug

Jeg synes det er fedt, når hæderlige mennesker tør bevæge sig ind i en branche som ikke er helt stueren, så længe det er lovligt naturligvis. Og denne branche har uden tvivl brug for større åbenhed og ærlige mennesker, så vi undgår at skulle fantasere os til hvad der foregår, og så kriminelle - og EB - ikke er de eneste som tør samarbejde med branchen.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 09:35

Tim:

Jeg synes ikke det er fedt.

Og det er ikke pga moralske anfægtelser. Det er risiko vurderinger.

Jeg sender dig en PM.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 10:15

Undskyld Jens S hvorfor kun oplyse det i pm, andre kunne vel også have gavn af dine erfaringer.

bb

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 10:33

ja, fordi du nu skrev som du gjorde, kan jeg ikke undgå det længere, ellers tror folk jo jeg er alfons eller gør forretninger i branchen.

Det er sådan set ikke så heldigt. Det er vitterligt ikke heldigt.

Jeg har været privat detektiv, og har efterforsket nogle sager om bedrageri.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 10:38

@ Jens, tak for din besked.

Jeg respekterer din holdning, men min egen er ikke ændret.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 10:58

Tim, og den er  at det er "Fedt at hæderlige mennesker" tør bevæge sig ind i den verden.

Du tror på, at "den verden" vil have gavn af det. Det tror jeg ikke, jeg tror, at der bare er flere, der vil blive udnyttet.

Vi har så et tilfælde, hvor en mand vil starte en hjemmeside der basalt set er rufferi. Det overvejes om det er ulovligt eller ikke.

Jeg peger på, at der kan ske ulovligheder helt uden for, hvad vi forestiller os. Jeg har rimeligt belæg for at mene det. Det er ikke fantasier.

Jeg advarer manden kraftigt, han kan komme meget på kant med loven eller med kræfter værre end loven.

Hvis man er i tvivl om det ene eller andet, er det altid godt at se, hvor pengene flyder hen.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:05

Jens S:
Vi har så et tilfælde, hvor en mand vil starte en hjemmeside der basalt set er rufferi.

Svar fra de fleste af mine henvendelser peger på det ikke skulle være det. Jeg afventer dog stadigvæk svar fra et par jura eksperter, som jeg har kontaktet udenfor amino.dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47201
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09

Jeg tror også kun jeg kunne se det fede i hæderlige mennesker der bevægede sig ind i at tjene penge på noget der har med prostitution at gøre, hvis det kunne gøres helt uden at man risikerede at der var ulykkelige importerede piger involveret. Som jeg læser aviserne, så er den ikke uvæsentlig del af markedet dækket af f.eks. piger fra Afrika, taget herop af fattigdom og under helt falske forventninger - som nu sidder fast i jobbet, med en trussel om, at hvis de vender tilbage, bliver deres familie straffet - og alvorligt straffet.

For mig handler det ikke om moral der er for eller mod sex - jeg er for - men om moral som er for eller imod udnyttelse af denne grove karakter. Voksne kvinder der går ind i erhvervet som lykkelige prostituerede skal bare ha frit for i mine øjne, men jeg tror ikke man  kan lave et site, der understøtter noget der minder om rufferi, uden at man også risikerer at man derved gavner den rådne del af den branche. Det kan jeg ikke få øje på det fede i.

vh

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 11:45

Jeg synes nu at trådstarter lyder ganske fornuftig og velovervejet, og ærlig! Jeg håber ikke han lader sig skræmme væk, selvom jeg da bestemt synes det er fornuftigt med lidt skepsis. Så kan han jo veje for og imod, så længe han primært lytter til de som rent faktisk VED noget om emnet, nemlig sexarbejderne.

Der findes ingen gode argumenter for, at denne branche ikke skulle have bedre vilkår og rettigheder, og ikke mindst hæderlige samarbejdspartnere. Jo mere der kommer ud i det åbne, jo sværere er det for bagmænd at tjene penge i det skjulte, og jo dårligere er det for forretningen, at tvinge folk til noget som helst.

Jeg er heller ikke enig i, at medierne dokumenterer slavehandel og falske forudsætninger. Selvom de rigtig gerne ville! Senest har DR forsøgt sig med at pynte på en historie om menneskehandel, men som viste sig at være en regulær løgnehistorie. 

Læs Politikens tema om DRs  manipulation HER

Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:58

Som jeg læser aviserne, så er den ikke uvæsentlig del af markedet dækket af f.eks. piger fra Afrika, taget herop af fattigdom og under helt falske forventninger - som nu sidder fast i jobbet, med en trussel om, at hvis de vender tilbage, bliver deres familie straffet - og alvorligt straffet.

Som menneske så er jeg imod dette naturligvis, men jeg er liberal og tror på den seksuelle frihed, hvor folk kan gøre det de har lyst til, naturligvis indenfor lovgivningen.

Cookie:
Voksne kvinder der går ind i erhvervet som lykkelige prostituerede skal bare ha frit for i mine øjne

Det er dem jeg går efter som registrerede brugere, selvom det kan være problematisk for mig at tjekke, hvis jeg medtager bureauer.

Cookie:
men jeg tror ikke man  kan lave et site, der understøtter noget der minder om rufferi
Så er vi vel tilbage til udgangspunktet for mit spørgsmål herinde.

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)