Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det ulovligt eller lovligt? Er lidt i vildrede...

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens S:
Er det det?  Indhold er måske noget andet end det ser ud til, og funktioner kan bruges på mange måder. Det er det jeg mener med, at der kan ske misbrug uden at admin ved det.

Jeg er webudvikler, og derfor har jeg nogenlunde styr på hvordan sådan et site fungerer fra backend, og hvad man kan foretage sig med det. Der er naturligvis altid en vis risiko for hacking, men at en hacker ligefrem skulle kunne misbruge et site til de formål du nævner, er utopisk.

For flere år siden, var jeg selv medvirkende til at udvikle et site som det trådstarter arbejder med, og det kører den dag idag ganske glimrende. Mig bekendt har ejeren ikke oplevet nogen form for problemer, eller forsøg på svindel eller misbrug

Jeg synes det er fedt, når hæderlige mennesker tør bevæge sig ind i en branche som ikke er helt stueren, så længe det er lovligt naturligvis. Og denne branche har uden tvivl brug for større åbenhed og ærlige mennesker, så vi undgår at skulle fantasere os til hvad der foregår, og så kriminelle - og EB - ikke er de eneste som tør samarbejde med branchen.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 09:35

Tim:

Jeg synes ikke det er fedt.

Og det er ikke pga moralske anfægtelser. Det er risiko vurderinger.

Jeg sender dig en PM.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 10:15

Undskyld Jens S hvorfor kun oplyse det i pm, andre kunne vel også have gavn af dine erfaringer.

bb

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 10:33

ja, fordi du nu skrev som du gjorde, kan jeg ikke undgå det længere, ellers tror folk jo jeg er alfons eller gør forretninger i branchen.