Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det ulovligt eller lovligt? Er lidt i vildrede...

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du skal holde dig langt væk fra den slags, og finde en anden målgruppe at afteste på.

1... Du kan ikke undgå at blive slået i hartkorn med dine brugere.

2... Snavs smitter.

3... Du bliver garanteret viklet ind i noget lort, du overhovedet ikke kan forestille dig.

4... Du vil blive misbrugt.

5... Du opdager ikke at du bliver misbrugt.

Skypechat? Sig mig er du rigtig klog?

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:57

@Jens Det giver ihvertfald stof til eftertanke.
Dog synes jeg ikke, dine kommentarer er særlig konkrete. Afteste en anden målgruppe? Hvem? Misbrugt af brugerne, hvordan? Hvis du tænker mht. anonymitet og folk der normalt, driver denne branche, så forstår jeg dine råd.
Kan godt være det er noget snavs, jeg bliver viklet ind i, dog kan jeg altid lukke sitet ned, hvis det skulle gå så vidt.
Skypechat, hvad er der galt i det? Jeg vil stadigvæk holde mig anonym, og blot bruge en administrator konto. Jeg vil naturligvis ikke video-chatte.
Det kan være jeg skal gå tilbage til at lave det som en datingportal igen.
Det skulle egentlig blot være en elektronisk reklamesøjle.
Jeg stor pris på jeres feedback herinde. Stor tak til alle. Hører gerne fra andre herinde.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 07:06

Du kan lukke sitet ned? Du tror, du kan hive stikket ud.

Jeg sender dig lige en PM

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 19. Apr 13
Skrevet kl. 07:18

@Jens. Mange tak for PM. Jeg dropper projektet. Jeg konverterer det til en datingportal istedet.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 07:25

Py ha!

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 19. Apr 13
Skrevet kl. 07:36

@Jens. Jeg skriver lige en PM til dig lidt senere.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:09

LOL hvad skete der lige der? Det må være meget farligt og topsecret, siden det skal foregå via PM Big Smile

@ Trådstarter

De her mennesker som du vil sælge reklameplads til, er forretningsdrivende som alle os andre. De har ikke pest, kolera, eller andre smitsomme sygdomme, og mange af de myter som du hører, er ... myter og har intet hold i virkeligheden.

Der er ikke mere snavs og trafficking i den branche, end der er i bygge - eller landbrugsbranchen (faktisk mindre!) Dog vil jeg mene, at det ikke er særligt realistisk med et globalt site, men det er bare mit gæt.

Jeg synes faktisk du skulle kontakte Sexarbejdernes Interesse Organisation, hvor du helt sikkert kan få helt reelle, saglige og ganske u-hysteriske oplysninger om hvad der er lovligt og hvad der er realistisk. Måske kan du også her få info om, hvordan du kan gøre det globalt, da jeg ved de har kontakt med mange internationale organisationer.

Og intet er skjult - alt foregår i det åbne.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 08:41

Tim J. Nielsen:
LOL hvad skete der lige der? Det må være meget farligt og topsecret, siden det skal foregå via PM Big Smile

Der skete det, at jeg sendte en PM, hvor jeg blev konkret, hvilket jeg ikke var i det første indlæg.

Tim J. Nielsen:
Der er ikke mere snavs og trafficking i den branche, end der er i bygge - eller landbrugsbranchen (faktisk mindre!
Du sammenligner æbler og pærer og du kender ikke pærerne.

Tim J. Nielsen:
Måske kan du også her få info om, hvordan du kan gøre det globalt, da jeg ved de har kontakt med mange internationale organisationer.

Hvis man binder navne og steder sammen løber man en sikkerhedsrisiko, og gør man det globalt, er der sådan set ingen ende på, hvordan man kan blive misbrugt. Jeg tænker både på kvinderne, men også på indehaveren af sitet. Sitet kan ændre sig fra at være en annonceportal til at blive det modsatte, en forsvindingsportal eller en ID skifteportal eller noget vi ikke kan forestille os.

Og nej, jeg er ikke hysterisk, det sker og det bliver værre, også i Danmark.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:57

Jens S:
Sitet kan ændre sig fra at være en annonceportal til at blive det modsatte, en forsvindingsportal eller en ID skifteportal eller noget vi ikke kan forestille os.

Du må undskylde, men det lyder som lidt af en fantasifuld science fiction fortælling. En forsvindingsportal?? ID skifteportal?? Det er et website for dælen!! Det er dog ubetinget Admin på sitet, som har magten til at bestemme indhold og funktion.

Jeg er sikker på, at sexarbejderne selv, ved meget mere om dette emne, end alle os her tilsammen. Så hør dem ad! De virker faktisk ganske kloge og tilforladelige, og med et oprigtigt ønske om, at ændre vilkårene for sexarbejdere verden over ved hjælp af flere rettigheder.

www.facebook.com/sexarbejder

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 09:06

Virkeligheden overgår ofte fantasien.

Ja, jeg er ret fantasifuld. Måske for meget.

Til gengæld har du for lidt fantasi.

Tim J. Nielsen:
Det er dog ubetinget Admin på sitet, som har magten til at bestemme indhold og funktion

Er det det?  Indhold er måske noget andet end det ser ud til, og funktioner kan bruges på mange måder. Det er det jeg mener med, at der kan ske misbrug uden at admin ved det.

Sammenlign evt med den blå avis: Det handler om at folk kan sælge deres ting, og også om hvor tyveknægtene kan hente dem, og hvor politiet kan se hvor hælerne er. Der er flere niveauer.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)