Ja jeg ville faktisk skabe en debat men på en god måde og i nogen ond eller nedladende tone
helt OK - men jeg tror som de andre, at det handler om, at der hele tiden kommer nye til og at Amino ikke er som en VL gruppe af rutinerede - tæt på altvidende brugere, men er for - sjovt nok iværksættere = nogen der ikke som udgangspunkt ved alt - De ved lidt om deres egne tanker, men ved måske intet om import, moms, skat, copyright - og ofte skyder de bare løs uden nødvendigvis den store baggrund.
Jeg har selv valgt at lave en blog så jeg ikke skal skrive et km langt svar på de samme spørgsmål, men det der var vigtigt for dig (måske) omkring moms registrering for 10 år siden, er jo ikke mindre vigtigt for den nye iværksætter der sætter sin lid til Amino
Vil man ikke de samme spørgsmål igen og igen, ja så kan man bare vælge ud, og der er masser af fine ekspertindlæg og masser af sjove indlæg af helt andre typer - og så det bare dem man skal klikke på.
Jeg erkender du har ret trådstarter - der er mange ens spørgsmål MEN jeg tror også det er Aminos styrke at den tager disse mange ens spørgsmål seriøst hver gang, på en pæn og ordentlig måde - det er der ikke så mange steder der gør
vh