Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Come on Amino

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Længe siden:
men der kunne måske godt være at det trænger til lidt fornyelse.

I stedet for at kritisere Amino for "uopfindsomhed", så kunne du jo selv komme med forslag til "fornyelse". Gode forslag respekteres langt mere end negativ kritik. Sidstnævnte er trods alt langt lettere at engagere sig i.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:45

Jeg har været her et års tid - og ja, der kommer mange af de samme spørgsmål dagligt. Og jeg indrømmer også gerne, at jeg synes det er lidt kedeligt, når folk ikke kan finde ud af at bruge søgefeltet - men så må man jo bare springe de indlæg over. Alternativt, hvis man synes det hele er så forfærdeligt, så kan man jo egentlig bare klappe browseren i.

Det er muligt du forsøger med en konstruktiv debat omkring indlæggene på Amino, men hvis du starter en konstruktiv debat med at sparke folk i bollerne, så ender det som regel med, at der ikke ses særlig positivt på det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Længe siden:
Preben

Jeg synes nok jeg kunne genkende stilen.

Velkommen tilbage Preben. Så må vi se hvor længe du får lov til at blive denne gang :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 18:46

Ja det kunne egentlig være fedt, hvis der var en udvidet wikipedia til Amino. Altså endnu bedre end den som findes i dag. Så man kunne slå et spørgsmål op, og få svar. Her virker søgefunktionen ikke optimal her på Amino.

Jeg er selvfølgelig klar over, at det kræver tid og ressourcer, dog en fin ide.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:47

Jeg kan kun give dig ret Volt og Volume men jeg detsværre ikke svaret på mit eget spørgsmål elleres var mit indlæg jo overflødigt så kunne jeg jo bare have komme med svaret!!!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:50

Vi kan da så håbe du har rykket Preben, når nu Amino står stille - det ku sku kun gå fremad :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47211
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Længe siden:
Ja jeg ville faktisk skabe en debat men på en god måde og i nogen ond eller nedladende tone

helt OK - men jeg tror som de andre, at det handler om, at der hele tiden kommer nye til og at Amino ikke er som en VL gruppe af rutinerede - tæt på altvidende brugere, men er for - sjovt nok iværksættere = nogen der ikke som udgangspunkt ved alt - De ved lidt om deres egne tanker, men ved måske intet om import, moms, skat, copyright - og ofte skyder de bare løs uden nødvendigvis den store baggrund.

Jeg har selv valgt at lave en blog så jeg ikke skal skrive et km langt svar på de samme spørgsmål, men det der var vigtigt for dig (måske) omkring moms registrering for 10 år siden, er jo ikke mindre vigtigt for den nye iværksætter der sætter sin lid til Amino

Vil man ikke de samme spørgsmål igen og igen, ja så kan man bare vælge ud, og der er masser af fine ekspertindlæg og masser af sjove indlæg af helt andre typer - og så det bare dem man skal klikke på.

Jeg erkender du har ret trådstarter - der er mange ens spørgsmål MEN jeg tror også det er Aminos styrke at den tager disse mange ens spørgsmål seriøst hver gang, på en pæn og ordentlig måde - det er der ikke så mange steder der gør

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

Selvfølgelig er det de samme spørgsmål som for 2 år siden - folk har stadigvæk de samme problemer med at starte virksomheder og sætte webshops op.

Cmon! Der er mange inspirerende indlæg herinde på Amino, hvis man gider at tage sig tid til at læse det igennem! :-)..

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:57

Længe siden:

Ja jeg ville faktisk skabe en debat men på en god måde og i nogen ond eller nedladende tone.....Hvis nogen føler sig provokeret er det absolut ikke meningen....

Preben

Jeg kan godt følge dig et lang stykke af vejen. Det er det samme bla. bla. her på Amino. Men er det ikke også de samme problemer nye iværksættere står med.

Ok du kan ikke forvente at de smålige admin's her på Amino skal skrive til dig anderledes en de gør til andre Big Smile

Jeg vil sådan set gerne vide hvorfor du kom tilbage til Amino?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)