Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har netop afsluttet min HF. Det har være to lærerrige år med en masse faglig udfordring, samt to gode år på det sociale plan.

Jeg endte med bl.a. tre 12 taller og seks 10 taller. Jeg har et snit på 9,4 (10,2 hvis man ganger det med 1,08, hvilket er tilladt hvis man påbegynder uddannelse indenfor 2 år) 

Jeg har søgt ind på uddannelsen Informationsvidenskab og Kulturformidling på KU da hele aspektet med medierne, såvel nye som gamle medier interesserer mig. Jeg interesserer mig for det sociologiske og filosofiske aspekt i det.

Nå men, sagens kerne er at, jeg står og har brug for et job. Jeg har mulighed for at arbejde fuldtid frem til studiestart, og derefter på deltid. Mit seneste job var for TNS Gallup hvor jeg arbejdede i ca. 2 år som interviewer. Mine opgaver for Gallup udviklede sig dog til mere udfordrende opgaver gennem min ansættelse.

Jeg vil meget gerne fortælle meget mere om hvad jeg er for en, hvad jeg kan og hvad jeg har lavet. Så hvis du står og skal bruge en til et super interessant job er du velkommen til at kontakte mig, og så kan vi tage den der fra.

Med venlig hilsen

Yassin

2100 Kbh Ø 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)