Findes der et plugin til wordpress, så min kunder kan uploade billeder?
Det det handler om er at når kunden ønsker et tilbud, så skal der være mulighed for at tilknytte nogle billeder. Sådan at når jeg får besked om at kunden ønsker et tilbud så skal der være tilknyttet de billeder de har uploadet.
Eller er man ude i noget programmering?
Mvh
Martin
EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.
Tak for svarene. Har pt custom contact forms installeret! Ved i om det plugin har funktionen med billede upload? Kan umiddelbart ikke se at funktionen er tilgængelig.
EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.
Ja, det har upload feature. Jeg kender dog ikke nok til det til at jeg kan give dig en nøjagtig vejledning, men jeg vil tro at du skal kigge på selve opsætningen af den enkelte formular, og der genererer du et formfield, af typen filupload. Sådan fungerer det ihvertfald i Contact Form 7 og det hedder måske noget andet i den du bruger, men princippet er garanteret det samme.
Måske andre her har mere erfaring end mig med dette plugin og vil komme med et bud:) og ellers kan du prøve at kigge her!