Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender et godt begynder program til at lave en affiliate hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag og start med et emne du har interesse for, så bliver det meget nemmere, så hold pengene ude i første omgang (Min mening) .... Så når du har fået erfaringen kan du altid starte op på et mere niche marked du måske har tænkt over kunne være godt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 11. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:59

Ja du har ret, det var også min første tanke.

Men  jeg skal jo få skabt noget erfaring med affiliate marketing så det skal vel ikke holdes ude?

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 14:41

både joomla og wordpress er gratis, du kan do købe specielle moduler hvis ikke de mange tusinde gratis moduler opfylder dine behov, så det er nemt og billigt at komme igang :-)

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:00

kimnie:

2. Hvilke omkostninger er der forbundet ved at have en affiliate hjemmeside?

3. Er der flere programmer som er nødvendige at have installeret?

2: Kun dem til webhosting, hos ditwebhotel.dk koster det kun 5kr pr. måned og det er med 1klik system så du nemt kan installere et wp modul.

3: Når du har installeret wordpress så er det plugins du skal installere de er også gratis og er super nemme at opsætte, her anbefaler jeg at du bruger seo plugin til wp, da du får bedre trafik til siden når den er optimeret korrekt fra starten.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)