Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: Betalingsløsning, Indløsningsaftale

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mig og en forretningspartner åbner i September, og er allerede igang med at hive gode placeringer "hjem" på Google.

Vi har sådan set alt på plads i forhold til varelager, hjemmeside med domæner og hosting og derudover har vi styr på hvordan vi vil markedsfører os selv via de organiske søgeresultater, AdWords og Facebook Ads.

Dog er vi super meget i tvivl om hvilke betalingskort vi skal tilbyde. Vores kundesegment ligger i aldersgruppen 13-26 og vi er sikre på at vi kommer til at accepterer VISA og Mastercard som minimum. Jeg tænker at de fleste som har Dankort, har et Visa Dankort, right?

I forhold til "hvordan man teknisk muligt kan tage imod betalingskort" så forstår jeg det som at man skal have en indløsningsaftale med en bank, hvor "pengene" kommer ind på den konto der er tilknyttet denne. Derudover så skal vi have en betalingskortaftale, hvor vi har kigget på ePay.

Så vi skal til møde med Handelsbanken og her vil vi oprette en konto hos dem samt en indløsningsaftale, og derudover laver vi så en betalingskortaftale med ePay. Vil det hele så fungerer godt? Eller er det bedre med swedbank, så kan man vist tage imod Dankort modsat Handelsbanken?

Jeg håber der sidder et eller flere kloge hoveder derude som kan komme med lidt dyrebar viden!

Med venlig hilsen

Webshop Partnerne

Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 06:29

Altså vi har ePay og aftale med Teller om Danske og udenlandske kort og det er vi auper glade for..
Det skal i altså barr se at få søgt om for det tager typisk mellem 3 uger og 2 mdr at få den aftale :-)

Derudover tilbyder vi kontooverførsel samt PayPal, tror du ikke også nogle af dine unge kunder vil bruge det?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:38

WebShopSpørgsmål:
I forhold til "hvordan man teknisk muligt kan tage imod betalingskort" så forstår jeg det som at man skal have en indløsningsaftale med en bank, hvor "pengene" kommer ind på den konto der er tilknyttet denne.

I skal have en erhvervskonto i banken, men selve  indløsningsaftalen skal I have hos NETS

For at blive godkendt hos NETS skal jeres webshop leve op til en række krav, og der kan gå nogle uger, før I godkendes. NETS vil også foretage en kreditvurdering af jer. Afhængig af jeres produkt, kan det også være, at NETS kræver at der stilles sikkerhed i form af et beløb indsat på en lukket konto i jeres bank.

Så ind jeg vil råde jer til snarest muligt at:

1. Sørg for at jeres webshop lever op til kravene fra NETS

2. Ansøg om indløsningsaftale hos NETS

Som alternativ til ovenstående, er der Paypal og Ewire, men her er gebyrene pr. overførsel noget dyrere, og derfor bruges disse ofte i opstartsfasen, imens man venter på godkendelse fra NETS.

Held og lykke med forretningen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02

For at i både kan modtage Dankort, Visa og Mastercard skal i bestille et ePay Business abonnement, da i har behov for 2 indløsningsaftaler (multiindløser).

Med en Nets indløsningsaftale kan i modtage Dankort.

Visa og Mastercard indløsningsaftale kan laves hos Teller, Swedbank og Handelsbanken. Euroline har lukket ned for Danske indløsningsaftaler.

(Man kan ikke modtage Dankort med en Swedbank indløsningsaftale, kun visa/dankort.)

----

Nu i har valgt Handelsbanken som bank, vil der være god fornuft i at vælge Nets + Handelsbanken som indløsere.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:09

Jeg ville vælge Epay + Nets og Teller.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:59

Kan man ikke bare nøjes med en indløsningsaftale hos Handelsbanken, Swedbank, Euroline osv., hvis man kun ønsker at modtage visa og mastercard?

Er bare lidt nysgerrig :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)