Hej Er der en der kender et wordpress tema hvor jeg selv kan lave siden fra bunden ligesom på Adope Muse? Altså bruge den typografi jeg selv vælger osv. Og selv sætte siden op. OG... uden brug af koder og den slags, men drag and drop og for ukyndige!!! Jeg har prøver Muse og det kunne jeg godt lide, men prisen er jo horibel. Jeg skal bare have lavet min egen hjemmeside og ikke mere, og så synes jeg det er for dyrt. Ved du noget? Kærlig hilsen Morten |
Nu har jeg ikke selv prøvet Adobe Muse, men vil gætte på du ikke får helt den samme brugervenlighed eller lige så mange tilpasningsmuligheder med noget tema i WordPress. Når det er sagt, kunne Gantry Framework være et godt bud. Det giver dig nærmest uendelige muligheder for tilpasning, men man skal lige lære at bruge det. Heldigvis er der masser af dokumentation, og jeg vil anbefale du ser alle deres videoer før du går igang. Ellers er PressWork også et rigtigt godt gratis framework. Der er rigtigt nemt at bruge, og noget nemmere end Gantry, men med færre tilpasningsmuligheder. Af betalte frameworks ved jeg at Thesis er et af de mest roste frameworks, men jeg skal ikke kunne sige hvor nemt det er at bruge, da jeg ikke selv har prøvet det. Ellers er PageLines også et meget rost framework, men det har jeg heller ikke prøvet.
Held og lykke :)