Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Give et tilbud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg startede et lille vinduespudser firma for en måned siden og er nu blevet spurgt om jeg vil lave en pris på et par halv store ejendomme hvor der skal bruges lift udvendigt. Jeg har kun pudset i private hjem og jeg er derfor helt lost i hvordan jeg skal gøre..

Jeg tænker at jeg skal ligge hvad jeg tror det tager i mandetimer + leje af life + brug af produkter sammen og give en pris udfra det.? mangler jeg  noget her? 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:29

Du skal som du skriver, estimere hvor mange timer du tror det vil tage og give et tilbud ud fra det i forhold til den timeløn du tager. Og så skal du medregne hvad lift og andet vil koste dig.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej germer

Da vi havde vores lille rengøringsvirksomhed tog vi 8 Kr. per rude ( uden karm) + lift, men kommer an på hvor stor ruderne er.

Håber du kan bruge det til noget, ellers send mig en pm, så kan vi få en snak derigennem.

Fortsat god dag hefra :))

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 12:04

...husker lige for en boligblok med 5 etager, udvendig 8000,00 + moms

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:20

germer:
mangler jeg  noget her? 

Yep - avancen.
Måske skal der sættes noget af til ekstra forsikring, evt. sikkerhedskursus, evt. sikkerhedsudstyr i forb. m. liften?

Hans

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:22

Kan du ikke regne din tid ud fra m2 rude. SÅ kan du gange med det totale antal m2 + en faktor for hvis ruden ikke er i stueetage.

Kan du ikke bruge din egen erfaring, fra de private hjem du klare? 

Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 12:32

for at få ''fødderne ind'' er det en super pris jeg nævnte. husk at markedet er ud over det sadvanlige presset. jeg kan huske at vi i sin tid har trådt en stor kæmpe koncern ordentlig over tæerne, men vi fik opgaven :))  Hvis du hen ad vejen får et tilbud om slutrengøring på nybyggerier ( det var vores virkeområde) lå vi på 15,00 Kr. per 2m+ moms.

Husk at når der dukker soignerings opgaver op, så udfører du det på din almen timepris + moms.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)