Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg er enig i mange af de andre kommentarer, derudover vil jeg anbefale dig følgende indledende trin i forhold til SEO:

1. For hvert marked: Lav en grundig analyse af hvilke nøgleord dine brugere rent faktisk søger på. Brug evt. Google AdWord's værktøjer til at få ideer og estimater for antal søgninger. Lad dette resultere i en lang prioriteret list over søgefraser du gerne vil blive fundet på.

2. Start fra toppen af listen og udvælg URL'er som du ønsker at optimere de enkelte nøgleord til. Vælg højest 2-3 søgefraser per URL.

3. Optimer titler, tekster og egne links så de stemmer overens med de valgte nøgleord. Fjern dit eget navn fra dine titler (eller sæt det bagerst) og sikre dig at der på en eller anden måde kommer noget mere tekst på siderne, som omhandler de valgte nøgleord.

4. Skaf eksterne links til de enkelte sider med de pågældende nøgleord som anchors.

Rent teknisk vil jeg anbefale:

5. Sitet har alt for lange svartider. Dette kan måske afhjælpes med Drupal modulerne Boost og Advanced CSS/JS Aggregation. Hvis det ikke er nok så sig til, der kan gøres mange ting. Fjern link til jquery.fancybox.pack.js som ikke findes.

6. Få styr på dine URL'er, de er ikke lokaliserede (eller pæne) og Google har indekseret alt for mange ligegyldige URL'er (se fx her). Brug "clean urls" og sikre at der ikke er 2 URL'er som svarer med samme indhold. Det kan du bl.a. gøre via modulerne Pathauto og Redirect . Se desuden pkt. 3 på: http://moz.com/blog/the-international-seo-checklist

7. Brug rel="alternate" hreflang="x" links. Se https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=da

God vind med projektet :)

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:38

Big Smile Har lige kreeret et Sommerferie-Ballonskipper-kort til min husbond.

Nu afventer jeg bare mailen......... Dét tager åbenbart (?) lang tid.

Sjov side, som sikkert vil vække begejstring ude i de små hjem. Yes

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 11:50

Logo ser skide godt ud, anbefaler dog et slogan eller en undertekst derunder:

Kidstoria

Personlige bøger til dit barn

Kidstoria

Personlige børnebøger

eller noget lignende

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Kidstoria Skrevet kl. 12:15

Hej Fru Hartmann,

Du burde helt klart få mailen med det samme - kan den være endt i SPAM-filter? Træls...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:21

Jesper Andersson:

Hej Fru Hartmann,

Du burde helt klart få mailen med det samme - kan den være endt i SPAM-filter? Træls...

Nej, den er kommet frem nu - men.... Jeg har sendt dig en pm med en vedh. fil som du lige skal se

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 12:46

Hej jesper

Flot design der passer lige til konceptet. Fedt du har en video, jeg synes bare at det er upraktisk at videoen skal åbne på YouTube og ikke er embedded på din egen side. 

Ellers er siden flot, simpel og nem at finde rundt i, så det er rigtig godt.

mvh

Tobias Eberhard 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)