Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af skærme - og Macs - kan man det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Amino.

Jeg er på ingen måde teknisk, så jeg bliver nødt til at spørge jer. Jeg har netop købt en iMac, og den er utroooolig fed!

Jeg har pt. en Macbook Air 13'', som jeg godt kunne tænke mig at bruge som ekstra skærm. Men er det muligt? Og hvordan?

Bonus spørgsmål: jeg har i forvejen en lækker skærm fra Samsung, som også godt kunne bruges som ekstra skærm - kan den også tilsluttet min iMac, selvom den ikke er fra Apple? Hvordan?

På forhånd, mange tak! :-).
- Casper Jensen. 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 23:14

Casper Lorenzo Jensen:
Bonus spørgsmål: jeg har i forvejen en lækker skærm fra Samsung, som også godt kunne bruges som ekstra skærm - kan den også tilsluttet min iMac, selvom den ikke er fra Apple? Hvordan?

Der er lavet adaptere til apple produkter,, eks Mini displayport til DVI adapter,, og det selv samme til Hdmi,

Ved ik hva muligheder du har på din samsung skærm

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55

njl gulvservice:
Der er lavet adaptere til apple produkter,, eks Mini displayport til DVI adapter,, og det selv samme til Hdmi,

Tak for svar! :-).

Kan jeg med det adapter, blot koble min Macbook Air til min iMacs skærm? Og hvor kan man købe sådan et henne? Er helt rundt på gulvet, når det kommer til sådan noget.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 00:51

Casper Lorenzo Jensen:

Jeg har pt. en Macbook Air 13'', som jeg godt kunne tænke mig at bruge som ekstra skærm. Men er det muligt? Og hvordan?

Jeg tror ikke at du kan benytte en Macbook Air som ekstra display.

Casper Lorenzo Jensen:

Du forbinder bare skærmen til din iMac gennem thunderbolt. Så du skal nok investere i en HDMI->Thunderbolt-adapter.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:31

Nej det kan du ikke. Big Smile

Køb en ekstra skærm i stedet.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 08:41

Casper Lorenzo Jensen:
Kan jeg med det adapter, blot koble min Macbook Air til min iMacs skærm? Og hvor kan man købe sådan et henne? Er helt rundt på gulvet, når det kommer til sådan noget.

Nu var det din Samsung skærm jeg mente du kunne bruge,, som ekstra skærm til din macbook,,

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)