Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis rådgivning over nettet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at få noget iværksætter rådgivning, som var over Skype eller bare online ihvertfald. Det SKAL være GRATIS! Kender i evt. nogle steder så må i meget gerne skrive her eller en pb.

Mvh
Mathias
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan jo prøve på det der Amino :)

Spøg til side - Amino er et iværksætterforum, så det ville da være en glimrende idé at stille dine spørgsmål her, det er jo hele ideen med siden.

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænker hvor man har et møde i en 1-2 timer. :-)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ikke for at være lyseslukker, men tror næppe du finder en personlig rådgiver, som vil bruge 1-2 timer over Skype og rådgive dig, uden nogen form for betaling, medmindre der er en flink Amino, som har ekstra tid på hænderne

Hvis du har brug for hjælp, så stil dine spørgsmål her på Amino. Folk plejer som regel at svare ganske hurtigt :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

skat afholder kurser regelmæssigt i hele landet - godt ikke kun iværksætter men jo nok så meget om krav til regnskab, moms, skat, import osv - for iværksættere. Helt gratis - ofte tilmed med kaffe og lidt mad - over 5-6 timer - med gratis materiale og 3-4 "foredragsholdere + du vil måde andre der skal til at sætte i gang - så det er en mulighed.

Ellers holder jeg med - stil dine spørgsmål, eller luft ideer  en eller to ad gangen herinde, så kommer du frem før eller siden. Der er også amino chat - som vist langt mest er unge der taler løs med hinanden (taler ikke skriver) det er måske også en mulighed. Jeg kender den ikke for at være ærlig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Hurra for dig Yes

Jeg vil gerne donere lidt af min tid i ny og næ på at hjælpe dig på dine betingelser.

Jeg har arbejdet meget med produkt- og talentudvikling, og efter at have læst dine (indtil videre) 80 indlæg på kun en måned her på Amino, kan jeg fornemme at du har lige dét de fleste jeg har coachet mangler. Især faldt jeg lidt på halen over at du ikke lader til at være videre autoritetstro, samtidigt med at du kan fastholde fokus på dine visioner. Især dette indlæg synes jeg sparker røv når det kommer fra en 14-årig:

Men nu var mit spørgsmål, om du kendte en Boligside? " 

Da jeg i et par år havde mulighed og brug for at holde fri og hellige mig andre ting end arbejde, lavede jeg et regelsæt for mig selv om en gang om ugen at finde nogen eller noget at hjælpe med produkt- og/eller talentudvikling uden at tage penge for det, indtil jeg havde nok til at fylde tiden ud. På den måde fik jeg bedre indblik i hvad mine passioner egentlig er, hvis jeg selv vælger og ikke bliver lokket af pengene. Konceptet kaldte jeg "Free Lunch". 
Det viste sig at være ufatteligt svært for folk at modtage gratis hjælp uden at der fulgte betingelser med. De stillede for få krav og havde forfængelighedsproblemer i stor stil, og de fleste kom aldrig rigtigt forbi det med at der nok stak noget under. Jeg har dog altid siden undret mig over hvad i alverden jeg kunne have gjort anderledes for at kunne have delt flere "Free Lunches" ud i de par år, men har aldrig fundet frem til noget tilfredsstillende svar.
Efter at have læst dine indlæg (og nogle af de svar folk har givet), får jeg den tanke at jeg muligvis skulle have kigget på en helt anden aldersgruppe.

Du har potentiale, klare visioner, lader dig ikke forstyrre af nej-sigere og du er vedholdende. Alt andet kan man få hjælp til eller lære.

Send mig en pm hvis du er interesseret, så tager vi den derfra.

I bedste mening,
/Maria

PS: Andre talenter med eller uden krav om GRATIS må jeg desværre sige nej til.
PS2: Dem der forstår det sjove i sætningen ovenfor, skriver bare alligevel Wink

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)