Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettigheder af citater til Wall stickers og print

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har fået anskaffet mig en plotter printer, og folie skære igennem konkurs auktion.

Jeg arbejder idag i en forretning hvor vi har fået optimeret vores web-handel med e-pusher hjælp og det er faktisk gået over forventning selvom vi havde opstarts problemer.

Så min idé er at prøve at starte min egen webshop med wallstickers og lærredsprint for at prøve at være selvstændig dog ved siden af mit fuldtidsjob. Igennem mit nuværende arbejde gør jeg kan få materialerne til en rimelig pris.

Mit spørgsmål er om de citater / layout som andre e-shop har som i Danmark og England. Er det noget man må tage i det citatet ikke er noget de selv har fundet på ?

Wallpapers som man kan hente frit på nettet på man smide det op på webshoppen som et layout til lærredsprint ?

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:52

Hej:)

Tror ikke det er noget problem overhovedetSmile Alle de citater er jo fra de kendte mennesker og det er der vel ikke noget i vejen for...

Jeg kender en som også starter sådan et webshop med klister mærker til vægen så er det godt med lidt konkurenceSmile

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:03

Det er bestemt ikke fordi der mangler konkurrence inden for det :)

Men har tingene til at stå, så det er egentlig kun shoppen jeg skal have anskaffet mig :)

Ham du kender er det kun wallstickers han laver ?

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:10

Ja han får dem vidst leveret færdig lavet fra POLEN...

Jeg er selv i den situation at jeg ahr nogle produkter men mangler også en fed hjemmeside men det er bare så svært!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)