Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for bopæl der også bruges som forretnings sted

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Idestrup
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fotograf og har valgt i en opstarts periode at forvandle min stue permanent til fotostudie. Jeg har en 2 værelses lejlighed og bruge også mit sove værelse som kontor.

Det vil faktisk sige at jeg i hovedparten af tiden bruger min lejlighed som forretnings sted.

Mit spørgsmål er: Kan jeg trække en del af min husleje fra i skat? Hvad er reglerne og er der nogle procentsatser man kan gå ud fra?

På forhånd mange tak,
Vh Anders Hansen 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:00

Anders Hansen:
Jeg er fotograf og har valgt i en opstarts periode at forvandle min stue permanent til fotostudie. Jeg har en 2 værelses lejlighed og bruge også mit sove værelse som kontor.

Hej Anders

Anette har skrevet en del om dette emne. Du kan bl.a. læse her: http://anettesand.dk/2010/fradrag-for-kontor-i-hjemmet/ 

Jeg har og har haft stor glæde af at læse på Anettes blog, når jeg har spørgsmål omkring skat, bogholderi etc.

Rigtig god dag til dig!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Telesvar

88 43 33 33

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:25

Enig - anette skriver generelt altid godt - jeg har også selv samlet lidt op her i bloggen - Du vil nok ha et problem i størrelsen på lejligheden og det at du bruger den klart privat samtidigt (har rummene til privat rådighed enkelt sagt) vil jeg mene - men læs og bedøm - du kan også vælge at bede om bindende svar fra skat via kommunikation når du er logget ind. Du kan læse lidt mere her om FRADRAG ARBEJDSSTED PRIVAT BOLIG

VH

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)