Jeg er fotograf og har valgt i en opstarts periode at forvandle min stue permanent til fotostudie. Jeg har en 2 værelses lejlighed og bruge også mit sove værelse som kontor.
Det vil faktisk sige at jeg i hovedparten af tiden bruger min lejlighed som forretnings sted.
Mit spørgsmål er: Kan jeg trække en del af min husleje fra i skat? Hvad er reglerne og er der nogle procentsatser man kan gå ud fra?
Jeg er fotograf og har valgt i en opstarts periode at forvandle min stue permanent til fotostudie. Jeg har en 2 værelses lejlighed og bruge også mit sove værelse som kontor.
Enig - anette skriver generelt altid godt - jeg har også selv samlet lidt op her i bloggen - Du vil nok ha et problem i størrelsen på lejligheden og det at du bruger den klart privat samtidigt (har rummene til privat rådighed enkelt sagt) vil jeg mene - men læs og bedøm - du kan også vælge at bede om bindende svar fra skat via kommunikation når du er logget ind. Du kan læse lidt mere her om FRADRAG ARBEJDSSTED PRIVAT BOLIG
VH
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER