Hej kære Amino brugere, Jeg hedder Martin og er 18 år! Har længe gået og tænkt på at starte min egen online wegshop, med en god ven jeg går på handelsskole med. Vi ved ikke helt hvad vi vil sælge endnu, men har tænkt på gadgets, accesories eller noget småt i den dur, da budgettet ikke er det største. Jeg har dog nogle spørgsmål hvad angår opstart af online webshop som jeg håber i kan hjælpe mig med: 1. - Når webshoppen oprettes, skal man så CVR registreres? 1.2 - Koster det noget at blive CVR registreret? 1.3 - Er der noget administration i at være CVR registreret? Har læst en hel del om dropshipping, som jeg, udfra at have læst mig til, syntes lyder som det rette for mig, da det lyder enkelt, sikkert og er uden omkostninger. Har dog også nogle spørgsmål vedrørende dette: 2. - Hvordan finder jeg en dropshipping leverandør? 2.1 - Er der nogle krav til en nyopstartet virksomhed, fra leverandørenes side? 2.2 - Hvordan foregår sådan en aftale? Andre tips og vigtige ting omkring online shop, evt. fra folk med erfaring indenfor dette, er MEGET velkomment! På forhånd tak! :-) |
Prøv søgefeltet her på Amino - de spørgsmål du stiller er blevet stillet til hudløshed ;) Så søg og du skal finde :)
Held og lykke...