Kan godt lide at du nævner det med luften mellem billederne og produktinformationerne, det er netop også et område jeg har på tegnebrættet til at skulle ordne, så det burde blive lavet på et tidspunkt inden så længe :o)
Med hensyn til kontrast, så kan jeg godt se hvad du mener - den er meget ens i farverne og menuerne falder måske lidt i et med slideren. Jeg er bare så utrolig skræmt af kontraster, især når det kommer til meget stærke farver som nu den mørkeblå (hvilken jeg er meget glad for og synes passer godt ind) :o) men kan godt se der skal gøres noget.
Måske en ombytning af grafikken brugt til "sko slideren" og selve sliderbaggrunden? Så er det mørkeblåt på gråstribet? Og så en mørkeblå igen til billedet med skoene/tilbudene?
Vil også arbejde på det med at markere den højre menu lidt mere.
Opleves der egentlig fortsat at slideren loader meget langsomt? billedestørrelsen skulle gerne være halveret nu i forhold til tidligere.
Der er fin kontrast mellem dropdown-menuen og slideren, men så snart man er på en anden side end forsiden så falder dropdown-menuen fuldstændig i et med baggrunden. Du kan enten gøre dropdown-menuen en lys grå, så farven ikke er helt den samme som sidens baggrund, eller tegne en tynd streg rundt om dropdown-menuen.
Det var en god ide, ihvertfald det med en tynd streg rundt omkring dropdown menuen. Der kommer snart en mørkere farve på ved markering end den nuværende babyblå - håber det vil kunne give lidt til menuen og at kunderne således lettere kan se hvad de faktisk holder musen ovenpå :o)