Hej Poul
Super mange tak for din gennemgang af siden, det har bestemt givet stof til eftertanke omkring udseende og lignende. Der var områder hvor jeg kunne nikke genkendende til, at det måske burde være anderledes, og så var der selvfølgelig områder hvor jeg måske ikke helt følte dine ideer, men det hænger selvfølgelig sammen med, at jeg måske ikke har fortalt hele princippet af siden og dens funktionalitet. Her tænker jeg eksempelvis på det du nævner med de forskellige leverandørlinks i bunden - de er ment til leverandørerne, hvor de kan læse videre omkring shoppen og derigennem få lidt grundinformationer omkring siden. Grunden til at de findes på forskellige sprog er, at leverandørerne skal have lov til, at læse omkring shoppen på deres eget sprog til en start. Det føler jeg giver en del positivitet hos dem. Af den grund at de links måske ikke er så relevante for kunderne, så er de også placeret helt i bunden og ikke gjort alt for tydelige. Linksene/siderne skal egentlig kun bruges til de leverandører jeg kommunikerer med, hvor jeg så henviser til den givne side hvor de kan læse videre om siden. Forstår godt ideen i at de måske er lidt ligegyldige i sig selv, men det er nu grundlaget for netop dem :o)
Det med sliderbillederne, herunder facebook slidet, så tænker jeg også at det ryder ud til højre, til fordel for et andet. Mest af alt, så havde jeg lavet det, da jeg på andre sider også har oplevet slidere med henvisning til shoppens facebook side.
Næst og lige pt. sidst, så synes jeg det var lidt morsomt at du synes shoppen minder om en marskandiser :o) dette pga de mange forskellige kategorier. Egentlig så har jeg tanker om, at siden på et tidspunkt skal måle sig lidt med ellos, wupti, elgiganten, whiteaway og andre "større" sider - men først engang senere når der kommer mere kontrol over den. Vil sige så meget, at leverandørerne har jeg allerede på plads, også med priser der kan konkurrere med de nævnte. Men det er min ide med shoppen - engang. Derfor er alle de kategorier allerede sat ind. Nogle vil blive deaktiveret foreløbigt når jeg føler at sidens grafik ligger helt på plads.
Jeg sætter enormt stor pris på din feedback OG de andres - man kan let stirre sig blind på ens egne ting, derfor hjælper det fantastisk meget at få andre øjne og ideer på