Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler i den grad nogen feedback på det grafiske layout på en webshop jeg har under udvikling. Idet den er under udvikling er den endnu ikke helt færdig, hverken med varer eller alt det grafiske, men kunne virkelig godt bruge nogle andres øjne på, om nuværende resultat er helt hen i vejret. Både positiv som negativ feedback er velset Smile

Shoppen finder i her

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige skynde mig at nævne, at logoet der p.t. findes på siden, ikke er det endelige. Tænker der ville komme kommentarer dertil, men er med på at det på ingen måder passer godt ind i resten Wink ud over det, så kør løs

 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

En hurtig feedback.

Dit header billede tager rigtig lang tid om at loade... 

Ud over det, så synes jeg det er en god start. Dejlig lys shop, dog ville det være godt med lidt afgrænsninger hist og her, så man tydeligt kan se hvad der hører til hvad

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger lige ordenligt på den senere, men det første jeg ligger mærke til er "Info" .... Hold da op en lang menu man får ned, meget længere end nogle af dine produkter katogorier.

Inden man når ned i bunden er man næsten "træt" - Her havde jeg klart slået nogle af disse sammen, fx "Politiker" under et punkt eller lign.

Ting som "Cookie regler" var nok ikke et punkt jeg ville smide ind i sådan en butik, medmindre det var et lovkrav - Tror næppe det er noget dine købere vil få mere købe lyst af at vide.

"Om Lepong" står der noget af det samme som under "Ejerforhold, så hold det istedet for et sted, og få en mere overskuelig menu for brugeren.

Tager lige et nærmere kig senere.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev lidt "snydt" da jeg så din slider. Troede ikke at din dropdown menu, faktisk var en menu. Den lignede at det bare var et billede der kørte i din slider.

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

'Åbningstilbud'-slidet falder mig ikke just i øjnene.
Teksten er for mørk kontra baggrunden, og skrifttypen minder om den man finder i word (Cambria hvis jeg ikke husker helt forkert?)

Logoet er noget bøvl, men det er du jo også klar over :) Hvis det nuværende skulle fungere, skulle du fjerne den sorte baggrund og lave teksten sort.

Facebook logoet forstår jeg ikke hvorfor skal være sort? Det er den blå farve folk kender facebook på, og uden den tror jeg at folk vil overse facebook-linket.

Billedet med nike air skoene er super godt og har et professionelt præg over sig, desværre harmonerer det bare ikke med resten af siden -- Der mangler altså en overordnet rød tråd :)

Det var lige hvad jeg havde tid til her til aften, held og lykke med projektet!

EDIT: Klikkede mig lige ind på nogen af produktsiderne og det ser allerede meget bedre ud :) Den store slider på forsiden forstyrer i mine øjne rigtig meget, og bør gøres mere diskret og ikke slåsse om pladsen med din menu :)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for feedback, mere er velkommen :o)

Har været igang med at gøre filstørrelsen af billederne til slideren, mindre - så skulle den gerne loade noget hurtigere. Samtidig er der indsat et lidt andet logo - virker det bedre?

Er der andre ting som for jer virker helt hen i vejret?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en flot og overskuelig hjemmeside, men udover det de andre har sagt så mangler der kontrast.
Det er tydeligst hvis man hiver en menu ned et andet sted end forsiden, hvor den hvide dropdown menu falder i et med den hvide baggrund. Der er ikke noget der viser et tydeligt hierarki, så jeg vil anbefale dig at tegne kanten på dropdown menuen op en smule.


På siderne hvor der vises produkter har du en tynd streg rundt om billedet, men ikke noget rundt om informationerne under billedet. Det ville hjælpe meget hvis stregen gik rundt om både billedet og produktinformationerne, det ville skabe mere orden og sammenhæng. Samtidig er der også for meget luft mellem billede og informationer. http://i.imgur.com/Ntr640E.png 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Super mange tak for din gennemgang af siden, det har bestemt givet stof til eftertanke omkring udseende og lignende. Der var områder hvor jeg kunne nikke genkendende til, at det måske burde være anderledes, og så var der selvfølgelig områder hvor jeg måske ikke helt følte dine ideer, men det hænger selvfølgelig sammen med, at jeg måske ikke har fortalt hele princippet af siden og dens funktionalitet. Her tænker jeg eksempelvis på det du nævner med de forskellige leverandørlinks i bunden - de er ment til leverandørerne, hvor de kan læse videre omkring shoppen og derigennem få lidt grundinformationer omkring siden. Grunden til at de findes på forskellige sprog er, at leverandørerne skal have lov til, at læse omkring shoppen på deres eget sprog til en start. Det føler jeg giver en del positivitet hos dem. Af den grund at de links måske ikke er så relevante for kunderne, så er de også placeret helt i bunden og ikke gjort alt for tydelige. Linksene/siderne skal egentlig kun bruges til de leverandører jeg kommunikerer med, hvor jeg så henviser til den givne side hvor de kan læse videre om siden. Forstår godt ideen i at de måske er lidt ligegyldige i sig selv, men det er nu grundlaget for netop dem :o)

Det med sliderbillederne, herunder facebook slidet, så tænker jeg også at det ryder ud til højre, til fordel for et andet. Mest af alt, så havde jeg lavet det, da jeg på andre sider også har oplevet slidere med henvisning til shoppens facebook side.

Næst og lige pt. sidst, så synes jeg det var lidt morsomt at du synes shoppen minder om en marskandiser :o) dette pga de mange forskellige kategorier. Egentlig så har jeg tanker om, at siden på et tidspunkt skal måle sig lidt med ellos, wupti, elgiganten, whiteaway og andre "større" sider - men først engang senere når der kommer mere kontrol over den. Vil sige så meget, at leverandørerne har jeg allerede på plads, også med priser der kan konkurrere med de nævnte. Men det er min ide med shoppen - engang. Derfor er alle de kategorier allerede sat ind. Nogle vil blive deaktiveret foreløbigt når jeg føler at sidens grafik ligger helt på plads.

Jeg sætter enormt stor pris på din feedback OG de andres - man kan let stirre sig blind på ens egne ting, derfor hjælper det fantastisk meget at få andre øjne og ideer på Smile

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)