Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inden jeg softlauncher så vil jeg gerne bede om noget feetback .

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar . Vidste godt den var gal med sammenligningen, den info er også videre givet . 

Jeppe Lambæk:
Som der tideligere er nævnt synes jeg også fonten bør skiftes - Det ser for billigt ud. Men så på den anden side, er det ikke det _billig_rent.dk skal signalere? Hmm... 

Hehe touche :)

Det skal selvfølgelig se professionelt ud. Uden at have et alt for hightouch design (hvilket jeg er helt klar over den ikke har nu )  :) 

Som sagt er det ikke mig der bygger siden, så når i siger fonten ? er det så billede kassen under headeren ? eller det under billede kassen? sry bliver nød til at spørge .

mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Font = Skrifttype :)

Her menes der den skrifttype der bruges til logoet og det store billed med tilbud :)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vidste jeg jo også godt, hvis jeg havde tændt for hjernen :)

never mind what I thought . 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke rigtigt komme med en løsning på det billige look sådan lige på stående fod, men jeg ville nok bare prøve at lege lidt med forskellige skrifttyper, og se om I kan finde noget der virker lidt mere stilet.

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Ramsus, og jer andre - Det lader til at være en gennemgående holdning at skrifttypen skal ændres. Så det bliver den - Kom endelig med flere forslag folkens, og skulle der sidde en super nørd der kan hjælpe med en algoritme til pop-op "problemet" , eller andre løsninger til selv samme, så må i meget gerne byde ind  .

mvh

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)