Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inden jeg softlauncher så vil jeg gerne bede om noget feetback .

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk .

Jeg har igennem Amino fundet en der kunne hjælpe mig med at lave en webshop for et overkommeligt beløb.

Og som min overskift indikerer, så ville det være rart at få noget feetback god som dårlig, især nu hvor det ikke er mig selv der står for opbygningen .

www.billigrent.dk

Hvis der er nogen der har kreative forslag til pop-op´n ? Da konceptet henholdsvis  er køb 51lt og få en gratis , og køb 3 2,5lt og få en gratis . Så ville jeg gerne have pop-op´n til feks at sige : du har nu lagt 1 stk 2,5lt i kurven , du mangler bare 2 stk 2,5lt mere så får du en gratis. Ham der har lavet shoppen siger han har problemer med at finde ud af dette .

Håber i gider bruge 2min på at hjælpe .

Mvh Steffen .

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket shop system drejer det sig om?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

På min computer ser jeg ikke andet end det store banner/billede øverst på siden, selve listen med produkter som ligger nedenunder må jeg scrolle ned for at se produkter. Det er en trend som jeg ser i flere og flere designs, men som jeg som bruger og kunde ikke synes om, jeg vil se hvilke produkter I har, ikke hvad der nødvendigvis er på tilbud i denne uge.

Endvidere så er jeg ikke meget for font'en, jeg synes det får shoppen til at se billig og hjemmelavet ud, så det skulle være virkeligt gode tilbud før jeg ville handle der.

Derudover leder jeg lidt efter en nemmere måde at finde det produkt jeg søger, kan det grupperes efter rengøringstype, altså tank-rens, toiletvæske osv.

Håber ikke ovenstående er alt for nedslående.

Men ellers synes jeg godt om resten, og alt mulig held og lykke herfra.

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lavet i prestashop .

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

feetback? Big Smile

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for responsen . Det er overhoved ikke nedslående :) Jeg er glad for kritik jeg kan forholde mig til. Har du evt forslag hvad man kunne gøre for at den ikke ser "billigt" ud? Bare så jeg har noget at gå videre med ?

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHA ... FEED !!! :P

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes "Find vores butikker" skulle slettes, og bare have en kontakt.

Som jeg ser det er der kun 1 butik, og så virker det lidt forkert at have en søge muligheder, samt få det til at lyde som om der er flere butikker.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar , det er hermed taget til efterretning . Til at starte med havde jeg planlagt der skulle være 2 pickup adresser , men det er fornyeligt blevet ændret - Så kan sagtens se din point .

mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøvede og sammenligne to priser og blev sendt til

http://www.billigrent.dk/shop/index.php?compare_product_list=

med teksten
"

SIDEN ER IKKE TILGÆNGELIG.

Fejl Vi beklager, men siden du prøver at tilgå er ikke længere tilgængelig."

Under salgs og leveringsbetingelser står der

"

Alle priser på billigrent.dk - på web-adressen http://www.billigrent.dk og http://www.billigrent.dk - er inkl. Moms."

Siden er nævnt 2 gange?

Dødt link nede ved information -> Brug af cookies

Som der tideligere er nævnt synes jeg også fonten bør skiftes - Det ser for billigt ud. Men så på den anden side, er det ikke det _billig_rent.dk skal signalere? Hmm... 

 

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)