Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og tips til start af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)
Jeg sidder her og har planer om at starte en webshop i fremtiden da jeg er ved at tage uddannelsen til web-integrator. Så ville nemt kunne administrere min shop. Håber at i kan svare på alle mine spørgsmål :)

1. Hvad skal jeg sælge?
Min passion er it, spil og elektronik og ønsker at starte i de små men har svært ved at finde et eller flere produkter i lavpris klassen. Har dog tænkte på at jeg ville sælge Cd-keys til enten spil eller software. Men ved ikke om det er for dyrt at starte med det da mit budget er ret lavt

2. Elektroniske varer.
Jeg har undersøgt nettet og fundet en billig leverandør til microsoft produkter og andet, men er det lovligt? Min leverandør påstår at de er factory-reseller så det er derfor de er så billige & de kan sagtens bruges til vidersalg? Er det ulovligt hvis jeg sælger dem?

3. Andre elektroniske varer
Har i nogen forslag til e-varer der er gode at starte med? Tænker lidt at musik branchen bliver domineret af diverse streams sites/spotify så det er nok svært at komme ind i den branche. Tænkte også på at e-varer kunne være en god starter da jeg ikke skal fragte eller have et lager :)

Håber at i kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Morten

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg ville egentligt ikke skrive, men da andre heller ikke vil, gør jeg det alligevel :-)

Sådan helt grundlæggende, så er dette forum nok bedst til at få hjælp til de ideer du selv kommer med.
Det sker ikke så ofte at du får selve ideen fra en anden herinde.

Mit bedste råd er, at du skal undersøge markedet for de ting du skriver, er der behiv for dig også?
Der er rigtigt mange som leder efter de ting som ingenting koster i indkøb og som kan sælges nemt videre, så der skal de små grå igang.. :-)

De fleste iværksættere ser forretningsmuligheder overalt og snupper dem hvis du er for langsom ;-)

Held og lykke

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak guruguy :)
Tænkte på, hvad gør jeg hvis jeg f.eks finder ud af at en leverandør leverer ulovlige varer? Kan det så gå ud over mig?

Har fået af vide at den del af branchen kan være sort når det gælder cd keys osv

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du står inde for de ting du sælger :-)

Selv har jeg lige fundet en leverandør med mange super fede lamper..
Da jeg så viste dem til min partner, sagde han så at det var kopirer af danske klassikere nogle af dem..
Havde jeg bestilt dem hjem for og smidt dem op på shoppen, vil det være mit ansvar og jeg vil kunne blive straffet.

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)