Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisorhjælp søges til lille enkeltmandsvirksomhed. Tips??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed som primært gør sig i gadedistributioner (Kbh)
Jeg har pt én fast kunde, men får måske snart én til!
Jeg søger hjælp til moms registrering m.v. Al distribution foregår på cykel og da jeg ønsker at købe en cykel til distributionerne, ønsker jeg også hjælp til dette.
Udover dette ønsker jeg hjælp til skat; km fradrag m.v.

Jeg har indhentet et tilbud på 2500 for et år, hvilket jeg umiddelbart synes lyder af meget, og tænker at en studerende (med styr på sagerne), måske kunne være interesseret eller noget i den stil!

Skriv til mig!
Vh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20

Hej.

Ved ikke om 2500 kr. er dyrt. Men så er sagerne sikkert også i orden.

På den anden side, hvis du kan finde en studerende, der kan klare det for billigere penge, er det vel o.k.

MvH

Peter

Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:31

2500 om året for bogføring af bilag, afstemninger, udarbejdelse af årsrapport samt indberetning af selvangivelse

Det er EKSTREMT BILLIGT og forstår ingen vil kunne gøre det til den pris

Måske du lige skal være helt sikker på hvad der er med i prisen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:32

Synes også det er billigt nok - specielt hvis det er en proff. Er det med løbende rådgivning, bogføring, moms, årsregnskab og selvangivelsens tal til dig, så tror jeg ikke du får det meget billigere - men det er jo korrekt godt at få specificeret om du selv indberetter moms og selvangivelse ud fra tal du får fra bogholderen, eller selv gør det - om du selv laver bankoverførsler osv eller om det er med - hvilket jeg ville anse for usædvanligt billigt i så fald. Laver du selv de ting, og er det bare korrekt bogføring og færdigt regnskab, så er det ikke så usædvanligt, men det skal jo ikke være over 1 time om måneden i samlet tid for en ung bogholder - ellers hænger det skidt sammen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)