Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige, gode wordpress hosts i tyskland med 1-click install

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som titlen antyder, så søger jeg billige, gode wordpress hosts i tyskland med 1-click install.

I forvejen bruger jeg Unoeuro - og søger en tilsvarende service i tyskland. Vil ikke have flere sider hos Unoeuro, da jeg har fået spredt mine webhoteller ud over deres ca 50 servere i forvejen. Men noget tilsvarende billigt der både varetager domæneregistrering, hosting og 1-click wordpress install. har ikke rigtig haft held med mine google søgninger.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:17

Folmand:
wordpress hosts i tyskland med 1-click install.

Hvorfor Tyskland og ikke Danmark ? 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40

Hej. 

Du kan bl.a. kigge hos 1&1 AG - et af Tysklands største teleselskaber. De tilbyder webhosting og har mange forskellige kategorier. En tysk webhost er efter min mening en god idé hvis siden primært besøges fra Tyskland af (minimering af latenstiden). 

Mvh Linnart 

[Affiliate link fjernet af moderator]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Hov overså 1-click-installer var ønsket. Så ville jeg ikke anbefale 1&1 (problemer med ftp), men derimod Hosteurope og Goneo. Deres servere står også i Tyskland og de har begge 1-click-installer til wp.

Tilmeldt 21. Dec 09
Skrevet kl. 08:41

Hej Linnart.

Tusind tak for svaret. Det handler netop om at siderne henvender sig til det tyske segment - derfor skal serverne af flere årsager også være placeret i Tyskland :-)

Tilmeldt 21. Dec 09
Skrevet kl. 11:51

Til min ærgrelse har jeg netop opdaget at Goneo (ifl support svar), ikke tilbyder hosting til personer der IKKE er bosiddende i Tyskland. Hvad pokker er det for noget fis, og hvilken lovgivning kan være på banen her?

vh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)