Vi er desværre ude af stand til selv at smække et dealsite sammen - vi har prøvet, men ak - det driller så meget selv på de færdige skabeloner der findes.
Så hvis du er en ørn til det så send os et prisforslag eller skriv det hér.
Det må gerne være snart, da et af vores andre projekter fylder så meget at vi er tvunget på forretningsrejse næste uge.
MVH Sue
Evt. smid en sms eller ring på 50 66 72 98
P.s.
Det betyder ikke så meget om det er kodet fra bunden eller om du benytter færdige skabeloner - bare du har sans for det kreative.
(Tvisten var at lave denne i samarbejde - men jeg er sød og medgørlig (hvis jeg får min vilje ;O)
Send mig flere informationer på brian@greenweb.dk - gerne omkring features osv. så vi ikke løber forbi hinanden i processen.
Så vender jeg det med mine udviklere. Vi outsourcer det til udlandet og kan give en god pris på et deal site - vi er projektledere på projektet her i DK og arbejdet udføres i Sarajevo af rigtig dygtige udviklere.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Du er mere end velkommen til at smide en mail til mig på kontakt@better-web.dk - så kan du fortælle lidt om dine tanker omkring projektet, og så er jeg sikker på at vi kan finde frem til en god løsning til dig.