Hej allesammen, Jeg er helt grøn i forhold til adwords og prøver mig frem på alle fronter, jeg synes det er skide sjovt og se om jeg kan finde søgeord de andre ikke er kommet på endnu og jeg er faktisk helt vildt glad for at lege med det, nu rammer jeg så bare lige en barriere, nemlig underside links. Når jeg søger rundt på google kommer der jo masser af adwords og mange er dem er rigtig fine og nogen er bare kedelige, og rigtig rigtig og jeg mener sindsygt mange af dem benytter sig ikke af det fremragende tilbud der hedder underside links, uforståeligt for mig, men dem om det. Så er det så også bare at jeg næsten aldrig ser at nogen af dem, der bruger underside links, benytter sig af link beskrivelserne, så jeg kommer selvfølgelig i tvivl. 1. er det nødvendigt at skrive en beskrivelse? 2. viser google bare ikke beskrivelserne hvis man har lavet dem siden jeg ikke kan se de andre gøre det 3. hvad h....... er en god link beskrivelse på underside links? Hjææælp jeg har søgeords abstinenser så skal have løst mit problem hurtigt:) håber i kan hjælpe. |
Hej Jens
Jeg tror du blander Google Adwords underside links sammen med de 4-5 links der kommer frem på de organiske placeringer. Underside links i Adwords er bare 4 undersidelinks og her kan du ikke lave beskrivelse/meta descriptiion til.
Det kan du med de organiske links, som er de sider som Google indekserer til at være relevante for din søgning.
Men undersidelinks i Adwords er gode til at markedsføre sig ekstra med. Hvis man for eksempel sælger tasker i sin webshop og en bruger søger efter tasker, kan man markedsføre de 4 bedst sælgende tasker med et undersidelink og evt. en pris.
Undersidelinks i Adwords bliver oprettet på kampagneniveau og du kan oprette en under 'annonceudvidelser' når du er logget ind i Adwords og så vælge 'undersidelinks'.
Mvh