Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underside links, hvad h....... er en god link beskrivelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg er helt grøn i forhold til adwords og prøver mig frem på alle fronter, jeg synes det er skide sjovt og se om jeg kan finde søgeord de andre ikke er kommet på endnu og jeg er faktisk helt vildt glad for at lege med det, nu rammer jeg så bare lige en barriere, nemlig underside links.

Når jeg søger rundt på google kommer der jo masser af adwords og mange er dem er rigtig fine og nogen er bare kedelige, og rigtig rigtig og jeg mener sindsygt mange af dem benytter sig ikke af det fremragende tilbud der hedder underside links, uforståeligt for mig, men dem om det. Så er det så også bare at jeg næsten aldrig ser at nogen af dem, der bruger underside links, benytter sig af link beskrivelserne, så jeg kommer selvfølgelig i tvivl.

1. er det nødvendigt at skrive en beskrivelse?

2. viser google bare ikke beskrivelserne hvis man har lavet dem siden jeg ikke kan se de andre gøre det

3. hvad h....... er en god link beskrivelse på underside links?

Hjææælp jeg har søgeords abstinenser så skal have løst mit problem hurtigt:)

håber i kan hjælpe.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:58

Hej Jens

Jeg tror du blander Google Adwords underside links sammen med de 4-5 links der kommer frem på de organiske placeringer. Underside links i Adwords er bare 4 undersidelinks og her kan du ikke lave beskrivelse/meta descriptiion til.

Det kan du med de organiske links, som er de sider som Google indekserer til at være relevante for din søgning.

Men undersidelinks i Adwords er gode til at markedsføre sig ekstra med. Hvis man for eksempel sælger tasker i sin webshop og en bruger søger efter tasker, kan man markedsføre de 4 bedst sælgende tasker med et undersidelink og evt. en pris.

Undersidelinks i Adwords bliver oprettet på kampagneniveau og du kan oprette en under 'annonceudvidelser' når du er logget ind i Adwords og så vælge 'undersidelinks'.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 14:42

nej dog ikke, underside links i adwords, og jo jeg kan lave beskrivelser, har lige gjort det:) har ikke andet en adwords åben så ingen tvivl om det, og adwords gav mig muligheden for at lave beskrivelser, link og overskrift. Jeg blander ikke den organiske søgning ind i det, kender jo godt forskellen på de 2 selv om jeg er grøn:) Jeg kigger lige nærmere på det igen, men kom endelig med gode ideer til adwords hen af vejen, sætter stor pris på din hjælp så tak for det:)

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:13

Hejsa

Okay.

Men de forbedrede annonceudvidelser kan du lave beskrivelser på - men det er kun muligvis de bliver vist. Personligt har jeg ikke set en beskrivelse på en søgning endnu. Men du har 25 tegn - mon ikke du kan lave en beskrivende overskrift:).

Bare husk at del din søgeord op i tema , lav søgeordssætning og negative søgeord, opsæt måling af mål i Analytics og så generelt bare optimer kvalitetsresultatet. Hvis dine søgeord har under 5 i kvalitetsresultat, betaler du for meget per klik.

Held og lykke.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 19. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:54

Underside links i adwords er specielt vigtigt hvis din avg position er 1-3, ellers bliver de ikke vidst.

På den måde bliver underside links ret vigtige, hvis du satser på at ligge højt på google for du på den måde får mere plads på google's SERP.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:19

Jens Fuglsang Møller:

2. viser google bare ikke beskrivelserne hvis man har lavet dem siden jeg ikke kan se de andre gøre det

3. hvad h....... er en god link beskrivelse på underside links?

Jeg kan svare på de sidste par stykker Smile

2. Jo, de viser dem. Men kun blandt de 3 øverste. Der er dog mange der ikke benytter undersidelinks, og ud fra det kan du (som regel) gætte dig til, at de forholdsvist nemt kan "slås" i jagten om topplaceringerne, da de ikke forstår AdWords' værdi.

3. Undersidelinks skal være blikfang eller eksempelvis et produktvifte over det du også tilbyder. Hvis du sælger sko, og kunden har søgt på kondisko, kunne du evt. smide skomærkerne op som undersidelinks. Du kan også vælge at sætte relaterede produkter ind, hvis du mener det sælger bedre i dit tilfælde. 

Du kan også vælge at konkurrere en smule skarpere med tekster som "Spar 25 % i juli", "Køb 2 - Betal for 1" osv. Det lokker mange købere til.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)