Hej Amino, Jeg søger personer der kan sætte mig i forbindelse med en indenfor produktion af kaffe eller te. Det må også gerne være import. Jeg påtænker at starte op med salg af kaffe i tebreve. Der er ikke det vilde på markedet af produkter i den boldgade. Det er simpelt og enkelt et alternativ til instant kaffe. (for dem der gerne vil have en "rigtig" kop filterkaffe på farten) Det er i øvrigt også nemt for dem der skal servere kaffe til sine gæster, men måske ikke lige ejer en kaffemaskine. Leverandøren af kaffe får jeg ikke noget problem med at finde. Det er mere selve produktionen af selve tebrevene - Er der nogle der er kyndige på det punkt? Mvh Kasper |
søger personer indenfor produktion af Kaffe/te
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Jeg har selv haft gang i produktion af det på hjemmebasis, dog syntes jeg ikke jeg kan få det til at fungere da jeg ikke kan vinde smag nok ud af kaffen igennem filtret og det bare bliver en gang halvbrunt vand, tror der må være nogle grunde til det ikke er så udbredt. Hvis i begge har fundet alternativer til dette problem ønskes gerne en besked i pb. //kevin |
Hej Kasper, Hvor langt er du med dine eksperimenter? Det er ikke så nemt. Der er en firma Growerscup.dk som laver en kops kaffe poser. Du kan kontakte dem hvordan de gør. Men problemet med kaffe er at det hurtig mister aromaer hvis det bliver kværnet. Ristet kaffe holder 15 dage og malet kaffe 15 minutter, hvis man vil gøre det helt rigtig. Hils, Jacob aekvatorkaffe.dk |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)