Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til EPP-Kode

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Jeg har en hjemmeside som er hostet hos Megahost. Jeg skal bruge denne hjemmeside EPP-kode, så hjemmeside, domæne-rettighedder mm. kan overdrages til en anden. Er her en som ved hvor jeg kan finde denne EPP kode?

Tobias 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:47

Nu kender jeg ikke Megahost og om de oplyser EPP koden i deres kontrolpanel eller lign., men ellers skriver du bare til dem og beder om at få den udleveret.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 21:50

2bias:
Jeg har en hjemmeside som er hostet hos Megahost. Jeg skal bruge denne hjemmeside EPP-kode, så hjemmeside, domæne-rettighedder mm. kan overdrages til en anden. Er her en som ved hvor jeg kan finde denne EPP kode?

En EPP-Kode er en kode, der skal oplyses for at kunne flytte enkelte domæne navne.

Det er sjællent at man via ens kontrolpanel vil kunne se EPP-Koden, derfor skal du rette henvendelse til din webudbyder og bede dem om at udlevere det.

Hvilket de er forpligtet til.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:11

Hej Begge,

Og tusind tak for hjælpen :) Jeg skrev til dem, og har fundet hvad jeg skal bruge :)

Tobias 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)