Har leget med affiliate i et års tid her om præcis en måned fra dags dato. Jeg har bestemt ikke prøvet alt og jeg kan ikke alt indenfor affiliate. Jeg har lært at lave "nemme" / "simple" wordpress sider ved egen læring gennem videoer mm. (Min hjemmeside i linket er ikke et godt eksempel, da der har været en fejl på den!)
Til hjemmeside opsætning mm. har jeg selvfølgelig læst SEO og alt om det, linkbuilding, ad placement etc. Har også et par facebook grupper som jeg lige så stille og roligt begynder at se en større fremgang hos end hos hjemmesiderne.
Hvis jeg deler en tekst med link i, så ser X antal den og X antal klikker så på linket, heraf er X antal så brugere af linkets produkt.
Det har taget mig knap 1 måned at få ca 50-100 klik på et link pr post. Så jeg er blevet nysgerrig - det jo "meget" af at det ikke er noget som jeg har læst om mm.
Nok om mig, mit spg. lyder:
Har Du/I, nogle links jeg kan læse om facebook affiliate på? Som - Hvad man får ud af sponsorede historier med et affliate link i - f.eks som den der køre meget for tiden med "Tjen 1.500 kr pr dag" - den ser jeg konstant.
Håber der er en/flere der kan skubbe mig mod noget nyttigt læse stof om emnet :-)!