Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbilleder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi har besluttet at droppe vores leverandørers produkt- og modelbilleder af det babytøj vi forhanlder, for at få et mere rent og ensartet udtryk på vores hjemmeside www.babalu.dk.

Så vi vil høre om der er nogen der har et par gode tips vedr. dette.

Vi har et ok godt digitalkamera, og har tænkt os at få billederne rentegnet i Inodenesien hvor vi har fået et tilbud på ca. 18 kr. pr. billede, som vi synes lyder meget rimeligt. Hvad gør I; lægger i varerne på en hvid baggrund og tager et billede, tager I billedrne i dagslys eller med hjælp fra en spot, bruger i en special type underlag, og efterbehandler I evt. i Photoshop eller lignende?

Det var mange spørgsmål, men håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak Dennis & Annette www.babalu.dk 

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:56

Hej Dennis & Annette.

Prøv at tage fat i Kamilla fra www.foto.haj.dk
Hun kender vist lidt tricks omkring lys, baggrunde og muligheder og hun deler gerne ud af sin viden og har tillige kendskab til forskellige links/tråde, som hun nok kan henvise til - hun er også Amino.

Flotte fotos sælger også godt!

Held og lykke.

Med venlig hilsen

PB

Med venlig hilsen

PB

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:02

Hejsa

Jeg har investeret i et godt digitalkamera og to eksterne flash, samt reflektorskærme. Nu tager jeg selv billeder på (for det meste) hvid baggrund.

Det er ikke vankeligt at sætte en opstilling op med et par eksterne flash og resultat bliver fint. Jeg er først lige gået i gang med at tage nye billeder, så en del på shoppen er desværre stadig "de gamle" og kedelige.

De eksterne flash kan anskaffes for ca. 2.500.- for et sær med 2 inkl. stativer, skærme osv. Falcon...rigeligt godt til "amatørbrug.

Skriv, hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:53

Hej, og tak for svarene.  Vi kaster os ud i det.

Venlig hilsen Dennis & Annette, Babalu.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)