Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke tekster har betydning for SEO?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået at vide at Meta tags er enorm vigtige i forhold til SEO, men at meta beskrivelser ikke har nogen betydning i forhold til SEO og at beskrivelserne "kun" hjælper til at kunderne skal klikke sig videre til ens side.

Men hvad med produktbeskrivelserne på hvert enkelt produkt??? Har de SEO værdi? Og hvad med når man tilføjer relaterede produkter til et produktkort. Tæller det som intern link Building eller har det ingen SEO værdi?

På forhånd tak for hjælpen! 

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:08

Title Tag::: Vigtigt i forhold til ranking direkte på et eller flere ord.

Meta Decription::: Ingen direkte impact på ranking, men kan være med til at forøge din Click trough rate.

Meta Keywords::: Bestemmer du selv, Google læser ikke dette.

Christina Nordquist:
Men hvad med produktbeskrivelserne på hvert enkelt produkt??? Har de SEO værdi? 

Ja. Det er jo den tekst som Google går ind og læser. 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:14

Tak!

Hvad med når man tilføjer relaterede produkter på et produktkort? Går det ind og laver links inde på ens side og er det SEO relevant?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:03

Jeg er ikke helt sikker på hvad et produktkort er, men hvis du linker til et, så kan jeg se på det.

Det handler om at fordele Pagerank rigtigt. Tænk lidt på din hjemmeside som en stor vanddruk, hver gang du laver et link til en anden side, så åbner man en hane, som overføre noget vand til den side som du har linket til.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 21:33

Feks. på dette produktkort, kan du se lige over købsknappen at der er et link, hvor der står "andre perler med Hello Kitty" (dette ved jeg har SEO værdi) Men neden under det produkt man kan købe ( hvis du går lidt ned på siden) er der også lagt relaterede produkter ind, hvor man kan se de andre perler jeg sælger. Og det er disse jeg er i tvivl om, hvorvidt der ligger et link bag dem, der giver SEO værdi?  

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 21:36

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:55

Hej Christina.

Selvfølgelig er det en god idé at vise relaterede produkter! Det forbedre din interne linkbuilding men samtidig er det også bruger venligt at linke til produkter der HAR relevans for brugeren, hvilket også kan skabe mersalg.

Det giver ikke mening at link til relaterede categorier eller lign, da bruger allerede har fundet ud af hvilket produkt de søger :-) 

Det var dagens sene råd! Held og lykke med shoppen :-) 

Mvh.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)