Hej,
"Ingen refundering eller fortrydelsesret Det tænkte jeg så lidt over, og tænkte på hvad det er som gør, at Dinero frastræder sig den almindeligt gældende 14 dages fortrydelsesret? Jeg søgte så på nettet og fandt følgende: "Når du handler på nettet i Danmark, har du som udgangspunkt altid 14 dages fortrydelsesfrist." - forbrug.dk OG ifølge det som de skrive, så bør en online service som Dinero have 14 dages fortrydelsesret, eller hvad? Hvad er jeres mening? Og kan jeg anvende den samme regel? |
Hej :-)
Jeg tænker, at du selv svarer på dit spørgsmål?
jOBS:"Når du handler på nettet i Danmark, har du som UDGANGSPUNKT altid 14 dages fortrydelsesfrist." - forbrug.dk
Og som du selv skriver fra Dineros handelsbetingelser:
jOBS:Ydelsen er ikke omfattet af den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, da leveringen sker digitalt og ydelsen dermed bliver leveret på tidspunktet for betalingen." - Dinero
Om du kan anvende samme regel afhænger jo af dit produkt/levering :-)
Mvh.
Lars Thomsen