Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing - Hvordan kommer jeg igang?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Jeg kigget på siden med Canada Goose på din blog og hvis du laver lignende artikler med samme mængde information, så tror jeg du har gode muligheder for at tjene penge via affiliate.

Vi har p.t. ikke nogen annoncører med Canada Goose, men hvis du er på udkig efter andre brands og emner, så prøv at lave en søgning blandt vores annoncører her:
http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer_find.php

Mvh. Ken
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken.

Har du nogle bestemte emner indenfor sport der kunne være interessante for mig at skrive om (mht. efterspørgsel fra jeres kunder)?

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Vi dækker bredt, så det handler nok mest om hvad der har din interesse og hvor der dermed er bedst sandsynlighed for at du kan lave noget godt indhold.

Mvh. Ken
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper - vi bruger partner ads, adservice og tradedoubler, og det fungerer godt med alle tre, så dem kan vi sagtens anbefale.

Mht. til at finde en affiliateaftale, så prøv at finde et par webshops, der sælger det, du gerne vil reklamere for. Brug herefter surfzi.dk til at analysere domænet og se, om de bruger et affiliatenetværk. Bemærk at det ikke nødvendigvis er 100% retvisende, men hvis webshoppen har en affiliateaftale, er det typisk angivet her.
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale dig at oprettet dig ved de forskellige affiliate bureauer og kigger lidt på hvilke virksomheder der er at reklamere for.

Derudover læse en masse her på amino.

Sidst men ikke mindst ville jeg gå ind på http://affiliatedm.dk/ og følge nogle af de personer der ligger i toppen af listen og læse med på deres blogge.

Og når ja, så vil jeg da også lige sige god for Partner-Ads. Benytter stort set ikke andet. Med Partner-Ads er du sikker på at få dine penge til tiden og har du nogle spørgsmål eller er der problemer med at dine salg ikke bliver registret rigtigt er deres support super hurtig og flink.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charly.

Mange tak for dit svar - linket med surfzi er skide godt :)

Mht. partner ads så har jeg forsøgt at tilmelde mig deres netværk, men kan det passe at man skal have et cvr numer?

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Emil - Jeg tjekker affiliatedm ud - Igen mange tak Smile

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper Holst:

Mht. partner ads så har jeg forsøgt at tilmelde mig deres netværk, men kan det passe at man skal have et cvr numer?



Hej Jesper

Nej, du skal kun angive cvr nummer hvis du er et firma (som det også står i parentes ud for feltet i tilmeldingsformularen)

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)