Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit domæne-navn grimt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg er igang med at lave en golf hjemmeside, hvor målgruppen er golf-spillere i USA. (Stor målgruppe, men den bliver nedskåret på forskellige områder...).

Hjemmesidens indhold skal til at starte med være følgende: Golf tips (basale og avancerede golf guides til et bedre golf-slag, som eksempel), Golf udstyrs guide (golf modeblog, anmeldelser af tøj og udstyr) og den tredje og sidste kategori: tjek en professionels udstyr (Det siger lidt sig selv)...

Hele ideen startede egentlig med kun at være "tjek en professionels udstyr", og derfor købte jeg domænet checktheplayer.com.

Jeg ville derfor høre, hvad I synes om domæne-navnet?

Jeg kan nemlig ikke selv finde ud af, om hvorvidt det skiller sig ud og er let at huske, eller om det bare er fordi, at jeg efterhånden har hørt det mange gange selv. 

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:27

Ved godt der er irriterende at skulle skirfte domæne, men jeg vil mene det er vigtigt da jeg ikke ville tænke på tips og tricks, men... Big Smile

Vh Victor

Ps det kan godt være jeg er helt gal på den, så lad os håbe at nogle andre osse svare Cool

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:31

Jeg kommer straks til at tro at jeg på siden kan få stats om spilleren, at hvis jeg sidder og diskutere noget med mine venner, så vil jeg kunne finde svaret derinde. og det er jo ikke det du ligger op til. Så jeg ville også skifte hvis jeg var dig.

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 18:38

Det lyder fint i mine øre. Dog hvis jeg var dig ville jeg forhøre mig på et amerikansk eller i hvert fald engelsk forum :-)

Held og lykke med din side!

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:12

Jeg ville finde et andet - Domænet er langt og det relaterer sig ikke til golf - Find enten et golfdomæne eller alternativt et kort domæne, der er nemt at huske og udtale og både har grafisk potentiale og brandværdi.

Hilsen Teddy

Ps. Domænet er ikke grimt, men nok mere anvendelig til andre formål - Eksempelvis som et stort playerarkiv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)