Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Amino, vil i være venlig at svare på dette spørgeskema

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 14:41 | Låst

Hej.

Jeg har afgivet et svar på spørgeskemaet, men vil dog lige kommentere selve spørgeskemaet.

I får utrolig svært ved at analysere jeres kunders behov ud fra de opstillede spørgsmål. De er efter min mening alt for brede og ikke specifikke nok til at I direkte kan bruge svarene til noget, og slet ikke i forbindelse med en eventuel virksomhedsopstart hvor I vil se, om jeres niche er holdbart.

Hele sektionen "Går du op i din computer?" vil ikke kunne belyse konkrete emner, men bare en generel tendens om muligt. Først og fremmest så gentages forskellige emner (se de to første spørgsmål; "Hvor meget betyder det udvendige udseende, så som vindue i siden, specialmaling, stickers mm.?" og "Hvor meget går du op i specielle modifikationer så som vandkøling, special maling, stilet udseende mm.?").
I disse to spørgsmål kan der afgives svar, der reelt "overlapper" hinanden. Spørgsmål 1 er om udvendigt udseende, men det er spørgsmål 2 også.

Ikke desto mindre skal I have held og lykke med projektet.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:48 | Låst

Besvaret, men jeg synes nu også at undersøgelsen burde gennegås af en med forstand på det, så I vil få nogle bedre svar end dem som dette spørgeskema kan give Jer.

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 21:25 | Låst

Besvaret - Håber i får noget i kan bruge :)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:03 | Låst

Besvaret.

/Søren M. Nielsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)