Hej Amino. Vi er 3 venner som er i gang med at undersøge markedet indenfor specialbyggede PC'er for at finde ud af om vi kan lave vores hobby om til en virksomhed. Vi har derfor lavet et spørgeskema der tager ca. 5 min at udfylde. Jeg håber på at i har lyst til at hjælpe os, og evt. dele den med venner og bekendte! Link: https://docs.google.com/forms/d/1kJoSViXCvL_SDC6DWjBPxShZ5Kg3YRaAmC4Rgp6OVsA/viewform
|
Hej.
Jeg har afgivet et svar på spørgeskemaet, men vil dog lige kommentere selve spørgeskemaet.
I får utrolig svært ved at analysere jeres kunders behov ud fra de opstillede spørgsmål. De er efter min mening alt for brede og ikke specifikke nok til at I direkte kan bruge svarene til noget, og slet ikke i forbindelse med en eventuel virksomhedsopstart hvor I vil se, om jeres niche er holdbart.
Hele sektionen "Går du op i din computer?" vil ikke kunne belyse konkrete emner, men bare en generel tendens om muligt. Først og fremmest så gentages forskellige emner (se de to første spørgsmål; "Hvor meget betyder det udvendige udseende, så som vindue i siden, specialmaling, stickers mm.?" og "Hvor meget går du op i specielle modifikationer så som vandkøling, special maling, stilet udseende mm.?").
I disse to spørgsmål kan der afgives svar, der reelt "overlapper" hinanden. Spørgsmål 1 er om udvendigt udseende, men det er spørgsmål 2 også.
Ikke desto mindre skal I have held og lykke med projektet.