Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Jeg er 15 og søger arbejde :) Er frisk på det meste :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rold
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Fra  ThupiNet Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jeg vil lige se på det :) Men en ting jeg ikke er helt med på er hvorfor det kræver at eg laver min side selv :) jeg har lavet en del sider til mig selv men jeg valgte at lave denne løsning eftersom at CMS'et gjorde det helt meget nemmere:) er en projekter da ikke nok eller :) ? 

Linda mange tak :) Plan er at forsætte så :) Det vil jeg gør :) Det kunne være super dejligt hvis du kunne give mig en hjælpende hånd med tekst :D ! Kan vi skives ved over mail eller noget :) ?

Fra Rold
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Fra  ThupiNet Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

gjorde det hele meget nemmere*

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine øjne er det ikke relevant om du selv koder din hjemmeside, eller køre det på wordpress - For så længe det ser godt ud i kundernes øjne skal der nok komme noget godt ud af det. Det er de færreste kunder som kigger i sidens kildekode for at finde ud af om siden kører på wordpress eller et andet 'færdiglavet' CMS system - Bare det fungerer!

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Rold
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Fra  ThupiNet Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænkte det samme :) Men ser det så godt nok ud :) ? altså hvis du skulle vurdere :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi sagtens. Min mail er lindabaagoe@gmail.com :-) Så kan vi skrive videre der :-)

Mvh. Linda

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser super godt ud! 

Jeg forstår dog ikke helt sammenhængen imellem dine 'billeder' og så de ydelser du har på hjemmesiden - Man tror det handler om en fotograf fremfor en designer el. programmør.

Du har iøvrigt skrevet 'desing' istedet for 'design' i 'velkommen'-slidet/teksten.

å'erne under Thupi Ceylons siden er tykke i forhold til resten af teksten.

 

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)