Skal vi prøve at tage debatten tilbage på sporet. Trådstarter ber jo ikke om en debat af hvornår det er fair at give en stjerne, og det er vel alligevel usikkert om "synderen" ser denne debat. Så tilbage til markedsføringen af klassisk musik... |
Spændende og anderledes oplæg (og egentlig utroligt, at ALT på Amino efterhånden kan drejes til at handle om noget HELT andet )
Rasmus Fredslund Hansen:Jeg ville prøve noget ala: "Læg din travle hverdan bag dig med klassisk musik - Danmarks største udvalg."
Jeg er helt enig i at det vil være en oplagt og god vinkel, at adressere den travle stressede hverdag.
Personligt ville jeg gerne skubbes til at prøve en ny og anderledes metode til nydelse og evt. afslapning. Fx ½ times lytning med lukkede øjne og garanteret afstressning, eller noget i den stil.
Jeg ville absolut ikke bryde mig om, at I har danmarks største udvalg, da jeg ikke ville ane hvad jeg skulle bruge det til, så det ville måske ligefrem afskrække mig mere end det ville tiltale mig.
Hvis I derimod kan guide mig til at finde den helt rigtige musikoplevelse, ville det være mere mere attraktivt. Gør det til jeres mål, at hjælpe mig på vej til nye oplevelser.
Det var lige hvad der faldt mig ind, og jeg håber da, at andre også kommer på banen, med nogle sjove spændende betragtninger omkring EMNET