Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu ska' vi lege, ja vi ska' :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg har fornyet mit abonnement, har jeg fået 300 kr. til brug på sponsorlinks. Hvis jeg selv skulle betale, ville jeg nok ikke vælge at annoncere for klassisk musik på netop Amino, men det kunne da være morsomt at prøve.

Nu er det nemlig jer der skal forestille at være reklamekiggere og dermed potentielle kunder i nordeuropas næststørste fysiske butik med klassisk musik. Hvem er derfor nærmere til at hjælpe mig med den mest fængende tekst til annoncen end jer?

Shoot! Hvilken tekst kunne få dig til at lægge vejen omkring butikken, eller at droppe ind på vores webshop?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 9 person

Jeg bruger Adblock Plus og vil derfor nok ikke ligefrem kunne betegnes som en reel målgruppe - men når der en sjælden gang i mellem ryger en reklame gennem filtret, så er dem som fanger mig oftest nogle hvor jeg lige skal tænke reklamen igennem (f.eks skjulte budskaber) eller reklamere med humor/selvironi.

Personligt bliver jeg ikke draget af reklamer med fremstød som "Danmarks største udvalg af X" eller "Nu er prisen helt i bund - X for kun Y kr".
Den type reklame er bare støj og i min optik irrelevante oplysninger.

Giv mig noget at smile af - så ser jeg din reklame.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville prøve noget ala: "Læg din travle hverdan bag dig med klassisk musik - Danmarks største udvalg."

Det giver et bud på hvorfor selv folk der ikke nødvendigvis indtil nu har haft klassisk musik i deres samling, alligevel skal kigge forbi din butik.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Jeg bruger Adblock Plus

Jeg kan fornemme på antallet af stjerner mit indlæg har fået, at visse ting bør man nok holde for sig selv...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Åbenbart.. Desværre vælger mange aminoer at bedømme kvaliteten af et indlæg ved om de er enig i indholdet. Personligt bedømmer jeg kvaliteten af indlægget på om det er velskrevet, velbegrundet og svarer på trådstarters spørgsmål.

Så du har fået 5 stjerner herfra ihvertfald.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
Jeg kan fornemme på antallet af stjerner mit indlæg har fået, at visse ting bør man nok holde for sig selv...

Det skyldes formentlig at Amino lever af dels betalende brugere og dels reklamer. Da der derudover er en del brugere der lever af affiliate marketing o.lign, så er det også noget de har en holdning til, tror jeg.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Dan Storm:
Jeg kan fornemme på antallet af stjerner mit indlæg har fået, at visse ting bør man nok holde for sig selv...

Det skyldes formentlig at Amino lever af dels betalende brugere og dels reklamer. Da der derudover er en del brugere der lever af affiliate marketing o.lign, så er det også noget de har en holdning til, tror jeg.

Lever er nok en underddrivelse.. Tjener er nok mere korrekt.

Men udover det så er mandens svar jo stadig brugbart, og en stjerne er derfor i mine øjne urimeligt, for han svarer stadig på trådstarter spørgsmål.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michel Moore:

Lever er nok en underddrivelse.. Tjener er nok mere korrekt.

Hmm, hvordan skelner du der?

~
Anja 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det undrede jeg mig også over.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Michel Moore:

Lever er nok en underddrivelse.. Tjener er nok mere korrekt.

Hmm, hvordan skelner du der?

~
Anja 

Jeg kan tage fejl, men i mine øjne er "Amino lever af reklamerne", lidt ala at man driver en lille hygge hjemmeside hvor overlevelsesomkostningerne (server drift mv) bliver dækket af reklamer. Mig bekendt så er Amino et ganske velfungerende ApS der tjener ganske fint, også synes jeg det er en underdrivelse at kalde det lever. :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)