Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress shop hjælp: 200 kr for 30+30+30 sekunders arbejde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har en lynopgave, som jeg tror er super nem for rette vedkommende.

Vil én af jer, som alligevel bare sidder og laver ingenting en lørdag morgen, eventuelt ringe mig op ?

Så scorer du da 200 kroner til weekendens strabadser.

Der er tale om 3 rettelser til en Woocommerce-Wordpress webshop.

Med venlig hilsen 

Christian - tlf 53252639

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:20

Altid godt at skrive hvad for nogle rettelser. Alle kan ikke nødvendigvis klare alt, og man gider ikke spilde tid på at ringe med så dårlig en beskrivelse.

Tilmeldt 21. May 13
Skrevet kl. 10:31

Javel. Det er modtaget. Det er dog normalt sådan, at når man tilbyder folk penge for at udføre et stykke arbejde, så "gider" de altså godt lige at ringe op :)

Det drejer sig om 

1: En widget i form af en newsletter-signup som ikke reagerer på den indtastede mailadresse.

2: Et produktforespørgselsfelt på single product-siderne som ikke kan fjernes via normal sideredigering (læs: admin-interfacet)

3:Ordet "quantity" ved læg-i-kurv-funktionen som nægter at oversætte sig til dansk via Codestyling localization

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:36

Det har jeg desværre ingen erfaring med de fejl :) dog ville tro jeg kunne løse nr. 1 og 3, men har ingen idé om nummer 2 :)

Tilmeldt 21. May 13
Skrevet kl. 10:43

Hej martin.

Skal vi så ikke sige at hver opgave udløser 70 kroner hvis du vil prøve lykken :) ?

Så kan du bare lige logge på teamviewer.

ID: 266 215 040

Pass: d4q81f

Så ser vi hvad du kan få løst... Hvis du er frisk. Du kan jo bare hoppe af, hvis du ikke lige kan løse det.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:47

Hvis det stadig er aktuelt i aften, så ordner jeg det. Er lige på skagen havn til en lille øl :-) god lørdag

Tilmeldt 21. May 13
Skrevet kl. 16:51

Beklager det sene svar - notifikationen var gået i min ikke-vigtig boks. Det er jeg ked af.

Ville bare sige mange tak for tilbuddet. Heine Larsen fik det løst i går :) Det var et tema-problem FYI :)

God weekend !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)