Jeg savner et mere klart førstehåndsindtryk af, hvad du sælger. Er det halskæder, ringe, ure eller det hele? Er det til kvinder, mænd eller børn? Er det eksklusivt eller billigt?
Du kan løse det ved at skrive en kort tekst under logoet (som jeg også er enig med de andre i, at det skal laves om), hvad det er, du sælger, og hvem du henvender dig til.
Du bør også strukturere din venstre menu bedre, så den er mere overskuelig. I stedet for at have 20 underkategorier, bør du måske lave 3-4 hovedkategorier (f.x mænd, kvinder, mærker) og så 5-8 underkategorier.
Når jeg trykker på "Vægure" er der ingen produkter...
Hvad er formålet med slideren på forsiden? Der er intet call2action, og jeg kan ikke trykke på den billedet...
De der bokse med "10% rabat køb over 1.000 kr" - her savner jeg igen, at jeg kan trykke på det for at læse mere...
De 3 produkter under "Nyheder" - her ville jeg hellere vise 6-9 mest solgte produkter i stedet for.
Jeg ville få linksene "Min konto", "Log ind" osv. væk i toppen og så hellere gøre plads til indkøbskurven, som ligger gemt under venstre menuen.
Det der sammenlign produkter i venstre side ville jeg overveje, om overhovedet skal være der. Er der nogen der bruger det?
Giv mig en grund til at tilmelde mig nyhedsbrevet...
På kategoriniveau er det meget white space i højre side. Her ville jeg bruge pladsen til at enten vise 3 produkter i stedet for 4 eller gøre produktbillederne større, så det fylder mere.
"Læg i kurv" på produkterne ville jeg ændre til "Se produkt". Tror ikke der er nogen, der med det samme trykker på "Læg i kurv" til at produkt til 1.000 kr uden at have set det. Overvej også at slette "Ønskeseddel" og "Sammenlign" her.
På produktniveau savner jeg nogle bedre produktbilleder. Hvem køber en ring til 18.600 kr med kun ét dårligt billede. Jeg skal scrolle rimelig langt ned for at finde "Læg i kurv" knappen. Få den længere op og gør den mere synlig (anden farve og større).
Hvordan kan jeg vide, hvilken størrelse jeg skal købe? Her savner jeg en guide, der kan vejlede mig.
"Tags på produkter" funktionen ville jeg også få væk. Bare fordi webshopsystemet har en masse funktioner, betyder det ikke, at du skal bruge dem alle :)
Der er ingen grund til at have funktionen "Flere visninger", når der kun er ét billede på alle produkter.
Savner også nogle bedre/længere produktbeskrivelser. Hvorfor skal jeg købe en ring til 18.600 kr fremfor den til 1.100 kr? Hvad er forskellen? Hvad vil 14 kt guld sige? Kan den bruges, som forlovelsesring eller gaveidé?
Kontaktsiden er ikke meget overbevisende. Hvem får jeg fat i, når jeg udfylder kontaktformularen? Hvor lang tid skal jeg vente på svar? Er der ikke en e-mail adresse, hvis jeg vil skrive fra mit eget e-mailprogram fremfor formularen? Kan jeg ikke ringe, så jeg får svar med det samme?
Derudover savner jeg en "Om os" side. Hvem står bag siden? Hvorfor har du åbnet den? Hvad er formålet? Få også billede/video ind :)
I indkøbskurven bør du ændre farven på de vigtigste knapper, så de ikke er samme farve, som de andre. Her tænker jeg på "Gå til bestilling". I checkout flowet - skal du absolut bruge mit telefonnummer? Kan jeg vælge mellem at betale 0 og 50 kr i fragt? Hvad er forskellen?
Generelt savner jeg noget tryghed - hvem står bag siden? hvor lang er leveringstiden? hvor lang fortrydelsesret har jeg? bliver pakken sendt med Post Danmark?
Håber du kunne bruge det :)