Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14-årig søger hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen. Jeg er 14 år, og er igang med at starte e-shop op. Jeg vil sælge caps, blackmask, solbriller, og polo t-shirts. Og varerne er fundet. Jeg vil gerne spørge jeg om man behøver at sende faktura når man sender en vare? Og synes i varerne lyder gode? :-)

MVH 

Theis Lv

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:54

Hej Theis

Ja, du skal sende en faktura med varerne. Ligesom du skal bogfører dine salg ;)

Har du ansøgt om cvr nummer? Ellers kan det godt være at dine forældre skal hjælpe med det, det er noget med at det ikke er helt nemt når man er under 18, men du kan enten søge om dispensation, eller oprette virksomheden i dine forældres navn (hvis jeg ikke tager helt fejl). Og varerne lyder helt fine hvis du kan præsentere dem rigtigt, det er jo noget med okay avancer i.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:59

Hej Theis

TheisLv:
Jeg vil gerne spørge jeg om man behøver at sende faktura når man sender en vare?

Ja, du skal udstede en faktura til dine kunder. Dog kan du i de fleste webshopsystemer relativt nemt sætte de op, således at ordrebekræftelsen overholder de danske fakturakrav

TheisLv:
Jeg vil sælge caps, blackmask, solbriller, og polo t-shirts. Og varerne er fundet.

TheisLv:
Og synes i varerne lyder gode? :-)

Jeg synes de lyder meget ens som dem næsten alle andre unge iværksættere kaster sig over. Går vi nogle år tilbage var hårvoks den store dille, så kom søboldene i kølvandet på Caspers presseomtale og nu står den ellers på e-cigaretter og black masks.

Hvad har du gjort dig af tanker ift. hvordan du skal afsætte dine produkter? Hvad kan du gøre anderledes / bedre / mere grundigt end dine konkurrenter?

Held og lykke!

- Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50

At sælge caps, blackmask, solbriller, og polo t-shirts er et overfyldt marked. Ikke noget som jeg ville anbefale til dig. Du burde derimod forsøge at finde en niche..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)