Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal man starte??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

håber der er nogen der kan hjælpe mig med et par spørgsmål. Vil rigtig gerne i gang med at sælge børnemetervarer, sideløbende med mit almindelige job (ved siden af det sælger jeg også børnetøj jeg selv syr), men er der nogen der ved hvordan man skal starte sådan noget op?hvor kan man købe uden at skal købe hele ruller med 25 meter af hver metervare? Jeg er ikke momsregistreret, ville det være en fordel? bare lige et par spørgsmål og der kommer sikkert mange flere :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:05

Altså alt kan jo skaffes i østen hvis du vil have fornuftige priser, men du kan sikkert købe noget via en dansk grossit, men så bliver det jo dyere...
Men under 25 meter ruller kommer du nok ikke.

Hvem er dine kunder? (Er de til dyrt eller villigt stof)
Hvor får du dit nuværende stof fra?
Vil du åbne en webshop med børne metervarer? Måske det er lidt for smal en varegruppe, hvorfor ikke også have alm metervarer?

Det er faktisk ligefør jeg tror du vil kunne købe udsalgs metervarer i JYSK sommetider og sælge videre (ned til 10,- /m) :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:09

Glemte lige at tilføje, at du kunne måske få noget ud af at tage på UP messe? (Det gamle formland)
Det er i Herning messecenter fra 15-18 August :-)

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 21:39

nej det er jo det jeg tænker der nok bliver et problem men jeg har hverken plads eller økonomi til at købe ruller med 25 meter på(så bliver det i hvert fald ikke ret mangeStick out tongue) men tænker bare på om der er andre steder hvor man kan købe mindre mængder til en pris så man stadig kan tjene noget på det.

Jeg har BUNKEVIS af stof selv som jeg sælger lidt ud af, da jeg aldrig vil få det brugt, men det eneste der virkelig er til at komme af med er børnestofferne, for det første tror jeg, at de fleste der syr idag, som i hvert fald ikke har en uddannelse indenfor faget, syr børnetøj, det er forholdsvis nemt at gå til, koster ikke ret meget at sy og så er der dem der syr puder, ombetrækker osv. til hjemmet. har selv arbejdet i en stofbutik og det var de to målgrupper vi solgte til størstedelen af tiden. Men synes bare udvalget er så minimalt her i Danmark, og ved godt de tit har noget i  jysk der er meget billigt men kvaliteten er også derefter.

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 21:41
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jo du skal have CVR nr for at kommr ind, men måske du kender nogle som har et?
Evt bare det firma du arbejder i?

Men altså, måske du skal spørge dig selv om du overhovedet er klar til at åbne en shop nu?
Måske du skal spare op først?
Der skal jo også en webshop til?

Mit bedste bud er, at hvis du skal have bare lidt grundlag og sortiment samt shop at starte op på, skal du vel bruge 20.000+,-

Stof er jo ikke det dyreste at købe, så jeg tror desværre ikke at leverandørerne vil i for små mængder :-/

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 22:37

jeg skal heller ikke starte en webshop op lige nu, slet ikke, det er slet ikke det jeg har i tankerne, men man er jo nødt til at starte et sted

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)