Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

26 år og søger læreplads som Datatekniker med speciale i infrastruktur

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra -
Tilmeldt 5. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens,

jeg er helt ny her inde og tænkte at der måtte være nogle friske selvstændige der står og kan bruge en Datatekniker elev i form af voksenlære som har et gennemsnit på 12.

Jeg har være i lære tidligere, men grundet konkurs har jeg været nødsaget til at finde nyt sted at kunne færdiggøre min uddannelse. jeg er helt frisk på at flytte, for jeg kan umiddelbart ikke finde noget her i Nordjylland. Det gælder også hvis der er en plads i udlandet der byder sig ind. Min store drøm er at kunne tage det meste af min resterende uddannelse i udlandet, ca. 3-4 år (næsten lige meget hvor på kloden det er). Min store drøm er at komme til USA eller Canada. 

Mvh. Rasmus 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:14

Hej Rasmus!

Tillykke med det flotte gennemsnit, godt gået!

Du kan prøve at sende en målrettet ansøgning til DT Group IT: http://www.dtgroupit.dk/ som er ejet af den verdensomspændende koncern Wolseley.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra -
Tilmeldt 5. Jul 13
Skrevet kl. 12:10

Hej HelePlanter.dk

Jeg siger mange tak for henvisningen til deres side og de pæne ord. Jeg prøver at smide dem en ansøgning :)

Mvh. Rasmus

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 10:33

Hej Rasmus,

Tillykke med den super gode karakter! Så kan man jo med rette sige, at man ikke kan få en bedre mand til jobbet.

Jeg står desværre ikke og mangler en som dig, da jeg blot er en lille selvstændig. Men jeg ved at Republikken i KBH (som er et iværksætterhus med mere end 100 selvstændige tilknyttet) tidligere har mangler én som kunne stå for den interne drift.

Jeg har intet med projektet at gøre, men du kan jo prøve at sende dem en uformel ansøgning på info@republikken.net

Hilsen Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra -
Tilmeldt 5. Jul 13
Skrevet kl. 12:13

Hej Kenneth,

Jeg siger mange tak for de fine ord. Jeg vil prøve at smide dem en ansøgning, jeg takker for hjælpen :)

- Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)