Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler folk ikke?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når man nu kommer til eks den her side

http://wideselection.dk/da/solskov/137-solskov-forlovelses-vielsesringe.html

så står der send en besked

hvor er køb købknappen ?

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Surfede ganske hurtigt rundt og fandt en side der tiltaler mig i udtrykket. Alt kan stadig tilpasses, men kan godt lide det simple i det.

Det er for mig nemmere at fremhæve hvordan jeg synes det virker, end at sige hvad der skal rettes, men prøv da at tage et kig på denne her, og se om overblikket også virker for dig, og om der er noget i det du kan bruge.

http://www.auraofcopenhagen.com/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Selv flere af de store mærker lider, fordi markedet er presset, og hvis du først har lanceret din shop her op mod ferien, så skal du ligeledes have i baghovedet, at mange skal ud at rejse, hvor de dermed kommer til lande, hvor f.eks smykker koster meget lidt...

Jeg vil anbefale, at du kommer på den andenside af sommerferien, før du begynder at evaluerer på din shop mm. For du har lanceret den i den næsten værst tænkelige periode...

Spot on.

Og en konverteringsrate på 0,5% er ikke nødvendigvis skidt - hvis du sælger huse, så er det faktisk et fint fint resultat Cool.

Pointen er, at der ikke findes en "normal" generel konverteringsrate - den afhænger af produkter og prisniveau, og kan kun bruges til sammenligning mod tidligere perioder for samme shop ELLER til sammenligning med tilsvarende shops.

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Du har helt ret. Størstedelen af den trafik der har været, er indtil videre den "forkerte". Så jeg tror og håber helt sikkert også på at tingene ændre sig, når den rigtige trafik bliver genereret:).

Jeg er meget taknemlig for alle de kommentarer der er kommet.

Tak for beskeden.

Mvh. Martin 

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Det er jeg helt klart nød til ja. Jeg troede bare, at jeg havde fået lavet en optimal løsning. Men der er jeg blevet klogere.

Priserne er absolut konkurrence dygtige. Det er bare eksklusive varer og derfor er prisen som den er.

Tak for kommentaren.

Mvh. Martin

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg har set siderne igennem. Jeg tror det er lidt en smags sag. Det er helt klart nogle fine sider og jeg vil hele tiden forsøge, at ændre detaljer på wideselection.dk, så det med tiden får præcis det udtryk jeg ønsker.

Tak for kommentaren.

Mvh. Martin

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Man kan ikke købe forlovelses og vielsesringene med det samme på siden. (Der er så mange detaljer som er meget vigtige at få med). Man kan derfor komme i kontakt med den konkrete designer via wideselection.dk og så bliver der aftalt et forløb, hvor kunderne møder op ved feks. Solskov. Han råder og vejleder så kunderne til det helt rigtige sæt ringe, størrelse osv. Kunderne har sågar mulighed for at blive og overvære udførelsen af ringene. Det har allerede ført til flere glade kunder:).. Så det er ret fedt..

Hvis man reelt er interesseret i ringene, tror og håber jeg, at folk tager sig tid til at læse beskrivelsen lige over "send en besked"..

Tak for beskeden.

Mvh. Martin

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Borgstrøm.

Det er helt sikkert en fin side. Men det er svært at holde samme fine udtryk, når man tilbyder mange forskellige brands og ikke kun 1. Alle brands og designere vil jo gerne ses:). Men på sigt er det nok den stil mæssige retning jeg vil udvikle det måd.

Mange tak for kommentaren.

Mvh. Martin 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg personligt godt kan li' din side. Der er nogle småting, som jeg ville ha' gjort anderledes, men overall er jeg fan. Chanti.dk er nok den største spiller på markedet vil jeg tro, og i mine øjne er du allerede foran på point ift deres hjemmeside. Din side giver mig som kunde en bedre mavefornemmelse end deres. Men smag og behag..

Umiddelbart vil jeg derfor tro, at det er kvaliteten på din trafik ift det udvalg du har, der er hovedproblemet. Jeg er selv ure branchen, og jeg kan fortælle dig, at der er en verden til forskel på konverteringsraten, om kunden søgte på "ure", eller om de søgte på "børneure med mange alarmer". Har du derfor meget generisk trafik (samt værdiløs Facebook trafik!), så vil du se håbløse konverteringsrater, næsten uanset hvad du gør rent designmæssigt. Det er udvalget, det er alfa og omega på generiske søgninger. Derfor, indtil du har opbygget flere mærker, så ville jeg fokusere på markedsføringen af de enkelte brands og varer, som du allerede nu har i din butik.

Derudover kudos til dig for ikke at gøre tilbudspriser til dit forretningsgrundlag. Af 100 virksomheder der prøver (og har prøvet), at gøre pris til deres forretningsgrundlag vil 99 fejle.

Held og lykke!

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)