Hej Martin
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg personligt godt kan li' din side. Der er nogle småting, som jeg ville ha' gjort anderledes, men overall er jeg fan. Chanti.dk er nok den største spiller på markedet vil jeg tro, og i mine øjne er du allerede foran på point ift deres hjemmeside. Din side giver mig som kunde en bedre mavefornemmelse end deres. Men smag og behag..
Umiddelbart vil jeg derfor tro, at det er kvaliteten på din trafik ift det udvalg du har, der er hovedproblemet. Jeg er selv ure branchen, og jeg kan fortælle dig, at der er en verden til forskel på konverteringsraten, om kunden søgte på "ure", eller om de søgte på "børneure med mange alarmer". Har du derfor meget generisk trafik (samt værdiløs Facebook trafik!), så vil du se håbløse konverteringsrater, næsten uanset hvad du gør rent designmæssigt. Det er udvalget, det er alfa og omega på generiske søgninger. Derfor, indtil du har opbygget flere mærker, så ville jeg fokusere på markedsføringen af de enkelte brands og varer, som du allerede nu har i din butik.
Derudover kudos til dig for ikke at gøre tilbudspriser til dit forretningsgrundlag. Af 100 virksomheder der prøver (og har prøvet), at gøre pris til deres forretningsgrundlag vil 99 fejle.
Held og lykke!