Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du husket at betale din Indiske programmør?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 13:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brokop.

tak for svaret jeg vælger at droppe at få fremsendt mail men arbejder i stedet på at finde en inkasso løsning.

Din ide med indsamling syntes jeg er en meget generøs tanke og jeg vil overveje det, dog syntes jeg at vedkommende skal punge ud.

Jeg har selv smidt 100$ kamufleret i nogle ligegyldige arbejdsopgaver da jeg syntes at bare at få penge fordi nogen har ondt af en ikke er det fedeste i verden og da slet ikke hvis man er arbejdesom og flittig. 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det handler om at inderen skal have betaling, så forstår jeg ikke, hvorfor du ikke har taget direkte kontakt til den pågældende virksomhed og taget en snak med dem først. Hvis de nægter at betale er det en inkassosag, så man så naturligvis kan forholde sig til omkring beløb og muligheder. 

Sådan som du skriver i denne tråd, så opfatter jeg det nærmest som du på forskellige måder forsøger at hentyde til du vil afsløre hvem den pågældende er - på Amino, fordi virksomheden er bruger på Amino. Jeg betvivler ikke dine motiver, men jeg syntes faktisk ikke det er så passende set i lyset af du også selv skriver fra en relativ anonym profil.

Mit forslag ville derfor være du tog en snak med vedkommende som det første.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til firmaet, der ikke synes det er vigtigt at hoste op med de latterlige 2300 kr til den indiske programmør: Tag jer sammen! Det er fuldstændigt uacceptabelt ikke at betale for udført arbejde og når det endda er så små penge i Danmark, men så stor værdi for en inder, så skulle I fandme skamme jer ekstra meget. Det er ynkeligt.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 14:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at komme i kontakt og det eneste denne tråd skulle opnå var at få beløbet overført 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
Jeg har tænkt mig at bruge min weekend til at undersøge vores muligheder for at indrive pengene, det er selvfølgelig noget jeg gør uden økonomisk interesse

Hvorfor får du ikke din indiske ven til at overdrage fakturaen til dig. Du skriver derefter til skyldner og siger at beløbet kun kan indfries hos dig. Betalingsfrist 10 dage. Hvis betalingen ikke foreligger sender du til fogedretten fluks. Der er nok nogle som kan hjælpe dig med den del her på Amino.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
Jeg har prøvet at komme i kontakt og det eneste denne tråd skulle opnå var at få beløbet overført 

Ok, det fremgik bare ikke så klart. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal bare lige huske at Trustpilot virker den anden vej. Det er forbrugeren der kan lave en anmeldelse af den virksomhed de har handlet med og ikke virksomheden, der kan anmelde hvordan deres forbruger har været.

Man kan vel sende rykkere og derefter inkasso varsling, for til sidst at hive kunden i fogedretten.

Det er vel den normale procedure, eller hvad?

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

og nej jeg har ikke tænkt mig at hænge nogen ud på thrustpilot eller andre steder, så alle de forslag er ikke brugbare men tak for at deltage i debatten.

Jeg vil også sige at det på gældene firma har taget kontakt til mig og deres side af historien er noget anderledes så måske der kan findes en løsning. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo fantastisk - en løsning på dit oprindelige problem forude. Det må man vel egentlig sige er en lykkelig slutning på en debattråd Stick out tongue

 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så usselt og forkert. Jeg kan ikke forstå, hvordan man kan have så lidt respekt for andre mennesker. Har DU prøvet at tage fat i det pågældende danske firma og starte en dialog med dem? Jeg ved godt, at det ikke er dig, der mangler betalingen, men måske vil de tage det mere seriøst, hvis en dansker kontakter dem.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)