Hej Aminoer. Jeg sammenarbejder med en Indisk programmør som har udført arbejde for en Amino bruger arbejdet har bestået i at udvikle webshops, og arbejdet er efter min overbevisning udført til UG og man har fået leveret en komplet Magento shop lavet af en uddannet programmør med mange års erfaring. Betalingen på sølle 400$ er ikke blevet overført, man har ikke nægtet at betale man har heller ikke påpeget fejl der skulle rettes man har bare stukket hoved i busken og kommet med den ene dårlige undskyldning efter den anden, nu er grænsen nået og jeg har tilbudt at hjælpe med at indrive beløbet for min ven og samarbejdsparter. Det er mig fuldstændigt uforståeligt hvordan man kan finde på den slags 400$ i danmark er et beløb man som aps virksomhed burde kunne overskue at betale men i Indien er det næsten en måneds løn og et beløb der virkelig kan føre til nogen kedelige konsekvenser. Jeg håber virkelig du læser dette her og lige får tænkt den igennem en ekstra gang, det kan godt være du står i en situation hvor 400$ er mange penge, men så må du stå ved det og få lavet en betalings ordning. Det kan også være du ikke syntes arbejdet er udført ordenligt, men så påpeg fejlene og de vil blive rettet. Jeg kan ikke forstille mig nogen i et så velstillet land som Danmark, har moral til bare at bestille arbejde steder i verden hvor penge betyder alt og bare lade være med at betale. Jeg har tænkt mig at bruge min weekend til at undersøge vores muligheder for at indrive pengene, det er selvfølgelig noget jeg gør uden økonomisk interesse, men blot for at sikre mig at min sammenarbejds partners børn ikke skal sulte, er der nogle der sidder med info vi kunne bruge modtages det med kyshånd. God weekend når i kommer dertil. |
Kender ikke den retslige fremgang, så ingen hjælp der.
Men kan fuldt ud tilslutte mig dit synspunkt omkring betaling - det er for dårligt.