Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansker bosat i Kina - hjaelp til Kina handel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Shenzhen, Kina
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg har boet I Hong Kong / Kina I 15 aar og kan hjaelpe med koeb, form aabning, produktions control, kvalitets kontrol FOER afskibning, sourcing af varer - priser gives uden forpligtigelser fra din side.

MVH
Jan Andersen

jan@sunvisionchina.com

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:26

Du bør i højere grad beskrive dine forudsætninger for, at forestå enhver form for service i Kina.

Der findes absurd mange "damskere" i Kina, der tilbyder præcis samme service som dig. Tilsvarende er der mange kinesere.

Sammenholdt med at du konsekvent deltager herinde med spam om samme tilbud i alle tråde, hvor det er muligt, er på ingen måde bidragende til at skabe troværdighed omkring din profil.

Anyhow, du skal have en plus-profil, hvis du ønsker at reklamere herinde :-)  

Held og lykke med dit foretagende! 

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 16:55

Hej Jacob

Ja du har sikkert 100% ret, tror måske det ene var en slå fejl men pyt, kender du noget til hvordan man finder kontakter i kina, jeg er ved og starte sos-phone.dk op og mangler sted hvor jeg kan købe mine var har fundet nogle i danmark og det også fint nok, men de laver også selv smart phone også så jeg kan næsten regne ud af prisen er endnu lavere, der hvor de køber fra :) mvh michael

Fra Shenzhen, Kina
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:47

Hej Michael (og Jakob),

jeg bor her stadig (I Shenzhen), paa snart 16.aar

Hvis I kan finde folk I Danmark som kan hjaelpe jer, saa er det jo fint, I oneskes held og lykke med jeres forretninger.

MVH
Jan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)