Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Wordpress theme assistance - Sikre at billeder ser ordenligt ud / skalleret rigtigt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har aldrig brugt denne sektion før, så nu prøver jeg lige .... Har godt nok muligvis fundet en der kan hjælpe, men intet er fastlagt eller fixet endnu, så kunne godt tænke mig at høre lidt bud fra andre også.

Mit problem er beskrevet i denne tråd her:

http://www.amino.dk/forums/t/201382.aspx

Jeg skal skrive nyheder hvor der vil blive brugt billeder fra diverse sider samt fx pressebreve = Mange forskellige størrelser, samt formater der skal se godt ud.

Inde i selve min nyhed fungere det fint nok - Der er bredden sat til at være 500 bred, og så skallere den ellers selv højden hvilket trods alt intet skader derinde.

Men ude på forsiden er det flere preview billeder, og som man kan se går det helt galt her - Kan fint vise flere billeder hvis det bliver aktuelt.

Jeg vil som udgangspunkt gerne beholde mit theme eftersom at jeg syntes det er pænt, og har alligevel betalt for det. Men jeg har ikke et ønske om at skulle bruge 1 time på hver nyhed, fordi jeg manuelt skal beskære og skallere et billed til 4 forskellige størrelser.

Vil godt høre hvad folk mener kan være en løsning, hvor meget det vil kræve, samt et bud på hvad det vil koste. Kan godt ske det er en mindre ting der fx tager 2 timer, eller at man mener det er bedre at finde et helt nyt theme.

Håber jeg har fået det hele med, ellers må i endelig gerne spørge - Gerne brug PM også.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 01:05

Hej Henrik,

Du kan prøve at smide opgaven op på Amino Freelancer. Det kan være du kan få nogle henvendelser den vej igennem.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 02:16

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 10:17

Havde helt glemt Freelancer Simon så det kan godt ske at jeg ender med at prøve der for at kunne komme online, takker.

Jeg prøver lige kigge på det plugin Michael, for det kunne da godt ske at det kan hjælpe, og så er det trods alt små penge, takker indtil videre.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:55

Har prøvet at smide opgaven på Freelancer, så den burde komme op senere ...

Enten fx i form af at kode sig helt ud af problemet med mit nuværende theme, eller finde et andet der fungere bedre til mit behov.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 19:16

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 14:36

Tror måske godt jeg kan løse det, har smidt et bud til dig på freelancer, men er på ferie når budfristen udløber.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:11

Hej

Er lige flyttet så fik først vores internet koblet til igår, så skal nok lige prøve at få svaret ....

Hvis folk ikke er inde på Freelancer skal de da være mere en velkomne til også at smide en PM.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 17:52

Du tillader ikke at man sender dig private beskeder. :)

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 18:22

Er du sikker på det ? - Har da ellers modtaget flere PM både herinde og på freelancer så lyder underligt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)