Hey aminoer |
Hej Kim
Der er intet i den hjemmeside du ikke selv kan lave med en ganske almindelig og gratis wordpress. Det vil tage dig under en uge at få en sådan færdig.
Hey aminoer |
Hej Kim Der er intet i den hjemmeside du ikke selv kan lave med en ganske almindelig og gratis wordpress. Det vil tage dig under en uge at få en sådan færdig. |
ja, det vil jeg også sige. Eller brug en af de templates de har på fx b-one |
jps@jensstolt.dk
Hej Kim Det kan tit betale sig lige at spendere lidt tid med en grafiker og få det hele til at se indbydende ud. Det giver også flere kunder på den lange bane. |
Nu har du fået nogle tips om hvor let det er at lave selv; men hvis du nu ikke har lyst til det og gerne vil have hjælp til al det tekniske og den grafiske del, skal du være velkommen til at smide dine ønsker sammen med en budgetramme afsted i en PB til mig. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Mange tak for svar og tips :) men hvordan foregår det feks med de spørgeformular som kunden skal udfylde med de Info jeg skal bruge? Vil meget gerne kontaktes hvis der er nogle som mener de kan hjælpe til overkommelig pris så den kunne se bare lidt. Mere prof og indbydende ud:) kontakt mail: kimbsorensen@gmail.com |
Dan Storm har jo lige tilbudt det du har brug for |
Man kan altså godt få de der templates til at se godt ud. Det handler ret meget om at skaffe den rigtige grafik og billeder. Man skal selvfølgelig vide hvilken størrelse, hvor de ligger og hvordan de uploades. Man skal også vælge nogle fornuftige farver og skrifttyper i templatesene, og måske ligefrem slette en del krymmel. Jeg synes det er ligemeget, hvordan en hjemmeside er lavet og om den er billig, bare den ser godt ud og tjener hensigten. |
jps@jensstolt.dk
Dan storm- har du en mail jeg kankontakte dig på, eller kan du kontakte mig på ovenstående ? :) |