Jeg har sikkert som så mange andre gået med tanken om at starte min egen virksomhed indenfor mit fag. Jeg er uddannet civilingeniør indenfor Industrielt Design, hvor en af mine kerne-kompetencer er at designe nye produkter/services til virksomheder og/eller slutbrugere. Jeg er slet ikke bange for at kaste mig ud i noget nyt, hvor jeg ingen erfaring har - jeg tænker ofte; ”Så svært kan det jo heller ikke være” og ”Når andre kan, så kan jeg sgu også”. Med det sagt, er der stadig noget som holder mig tilbage fra at tage springet – tvivlen. I min branche hænger opgaverne desværre ikke på træerne, så jeg forestiller mig, at der skal gøres en masse forarbejde, bestående af indledende kontakt til kunderne. Her kommer tvivlen bl.a. ind i billedet. For hvordan skal jeg gribe det an? Jeg har selvfølgelig gjort mig mine egne tanker, men der er sikkert nogle her på Amino som har stået i samme situation som mig. Jeg vil elske at læse om jeres erfaringer og gerne nogle gode råd til hvordan man starter den indledende kontakt med kunden, og i det hele taget råd til hvordan man sælger sig selv på den bedst mulige måde. Ser frem til at læse en masse interessante svar |
Endelig, en titel som civilingeniør - ingen jobs - så starter jeg bare selv!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)