Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er en 15 årig iværksætter og jeg har webshoppen www.millu.dk, hvor jeg sælger tøj, tasker, smykker, skønhedsprodukter, solbriller og covers.

Jeg vil rigtig gerne have flere kunder? Har du gode idéer til hvordan jeg får det?

Jeg overvejer lidt at anskaffe mig en samarbejdspartner... Ville det være en god idé? Hvilke kvalifikationer har I? hvad kan I gøre for min webshop?

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Du leder efter en samarbejdspartner og spørg så, hvad de kan gøre for dig? Synes det ville være en rigtig god ide, hvis du skrev hvad du har brug for da vi ikke kender dine kompetencer - altså det du er god til!

Omkring din webshop så er den ganske pæn, men der er virkelig så mange af dem og du skiller dig ikke ud af mængden - bare endnu en webshop. Synes du skal benytte dig af de sociale medier - hvorfor ikke bruge Instagram, hvor folk kan følge dig hvor du bruger de produkter du sælger og du giver gode råd. Det vil altså være en slags blog, som hjælper med at sælge dine produkter.

Du kan også bede dine følgere på Facebook og Instagram om selv at smide billeder op, hvor de viser deres yndlingstøj osv.. Få engageret dine kunder!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som KennM er inde på, synes jeg, at du skal skrive lidt om, hvad du er god til, og hvilke kompetencer du mangler hos din webshop.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at samarbejde med dig. Jeg gør det endda gratis, og vil hjælpe med at sælge og skaffe kunder. Da jeg gerne vil have noget erfaring, og lære lidt livet som selvstændig, så gør jeg det derfor gratis. Kontakt mig, med hensyn til noget interesse.

Mvh Mathias
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Du leder efter en samarbejdspartner og spørg så, hvad de kan gøre for dig? Synes det ville være en rigtig god ide, hvis du skrev hvad du har brug for da vi ikke kender dine kompetencer - altså det du er god til!

Omkring din webshop så er den ganske pæn, men der er virkelig så mange af dem og du skiller dig ikke ud af mængden - bare endnu en webshop. Synes du skal benytte dig af de sociale medier - hvorfor ikke bruge Instagram, hvor folk kan følge dig hvor du bruger de produkter du sælger og du giver gode råd. Det vil altså være en slags blog, som hjælper med at sælge dine produkter.

Du kan også bede dine følgere på Facebook og Instagram om selv at smide billeder op, hvor de viser deres yndlingstøj osv.. Få engageret dine kunder!

Jeg er god til marketing, at skaffe leverandører, indkøb, lidt SEO m.m. :)

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

Som KennM er inde på, synes jeg, at du skal skrive lidt om, hvad du er god til, og hvilke kompetencer du mangler hos din webshop.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Jeg er god til marketing, at skaffe leverandører, indkøb, lidt SEO m.m.

Jeg kunne godt bruge en der er rigtig god til SEO, en med et stort netværk eller god til marketing, en der er god til prestashop og vil kæmpe for vores drøm! :-)

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:

Millu.dk:

Jeg vil rigtig gerne have flere kunder? Har du gode idéer til hvordan jeg får det?

Søgemaskineoptimering

Google AdWords

Facebook Ads

Nyhedsbreve

Affiliate marketing

Sociale medier

... Det er nogle af mulighederne :)

Super! Det vil jeg helt klart benytte mig af! Tak!

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)