Hejsa allesammen :-) Er der nogle som kan anbefale nogle gode magasiner? Det afhænger selvfølgelig af hvad man er interesseret i, men generelt "emner som også kan finde på Amino". Selv abonnerer jeg på Wired, men jeg synes det er lidt for bredt, da jeg ikke finder alle emner lige interessante. Det virker til at der er en del spændende magasiner her: http://www.magazines.com/magazines/business-finance-magazines,default,sc.html - Jeg overvejer blandt andet at prøve 'Entrepreneur', 'Inc.' og/eller 'Fast Company'. Er der nogle herinde, som har prøvet at læse nogle af disse magasiner? Jeg ved også godt at der findes det danske blad 'Iværksætteren', men generelt er jeg lidt skeptisk overfor dansk stof (kan sagtens være jeg tager fejl). Her til sidst må jeg også lige tilføje, at jeg generelt er meget skeptisk overfor magasiner som helhed, men jeg synes også det er fedt at blive inspirereret på en dejlig let og overskuelig måde. Jeg tænker umiddelbart at en hel del, især amerikanske, magasiner er en stor samling pladder af meget tyndt indhold og dette vil jeg selvfølgelig gerne undgå at abbonnere på. Så hvad siger du, har du erfaringer med nogle gode magasiner? /TAK |
Hej Christian
Kan anbefale dig www.startopmagasinet.dk
Danmarks førende online iværksættermagasin.
Det skiller sig ud fra mængden ved at her bliver der fortalt om start ups direkte fra de etablerede erhvervsdrivende.
De fortæller her om hvordan de er startet op, har fundet finansiering, hvilke udfordringer de har haft og kommer med gode råd så andre kan tage ved lære og komme endnu bedre fra start. Man kan kalde det en form for vidensdeling.
Der er hele tiden inspiration og gode fif at finde i magasinet. Derfor er det egnet både til den kommende iværksætter og den etablerede.
Magasinet er GRATIS! og udkommer 6 gange pr. år.
God fornøjelse
De Bedste Hilsner
Ronni